Obavijesti

Tech

Komentari 0

Društvenom igrom 21. stoljeća osvojili su čak 100.000 kuna

Društvenom igrom 21. stoljeća osvojili su čak 100.000 kuna
5

Za svoj projekt Mundus osvojili su 100.000 kuna na prvom izdanju startup natjecanja Good Game Liftoff. Stručni žiri birao je između 10 projekata i nakon višesatnih izlaganja finalista, odlučio nagraditi Mundus

VIDEO

Filip Hercig, Luka Domančić, Matija Fućek i Fran Zekan, tri učenika Pete gimnazije iz Zagreba te student s FER-a, osmislili su društvenu igru 21. stoljeća koja spaja igraču ploču te pametne telefone. Za svoj projekt Mundus osvojili su 100.000 kuna na prvom izdanju startup natjecanja Good Game Liftoff. Stručni žiri birao je između 10 projekata i nakon višesatnih izlaganja finalista, odlučio nagraditi Mundus.

- Ovo je bilo zaista neočekivano jer je predstavljeno još devet odličnih projekata. Hvala svim našim mentorima i ljudima koji su nas podržavali na našem putu kao i cijeloj organizaciji – izjavio je Filip Hercig ispred tima Mundus. 

Filip na projektu radi od osnovne škole i već tada je osvajao nagrade s društvenom igrom koja je bila u nešto drugačijem obliku. No, kako nam je i najavio 2016., s timom je radio na razvoju  i proširenju igre.

Igra mladog genijalca Filipa Herciga pobijedila 500 drugih inovatora
Igra mladog genijalca Filipa Herciga pobijedila 500 drugih inovatora

Poslovni model, analiza tržišta i kupaca, inovativnosti i izvedivost, tim i sama prezentacija kategorije su prema kojima je žiri ocjenjivao finaliste, a okupio je niz priznatih stručnjaka i uspješnih poduzetnika među kojima su bili Nenad Bakić, investitor i poduzetnik, Mate Rimac, CEO tvrtke Rimac Automobili, Martina Rizman Matić, direktorica korporativnih komunikacija Vipneta, Lordan Kondić, direktor marketinga za privatne korisnike Vipneta, Hrvoje Balen, predsjednik uprave Algebre, Miran Pavić, CEO, Telegram Media Grupa, Ivan Brezak Brkan, osnivač i glavni urednik Netokracije, Tomislav Car, CEO i suosnivač tvrtke Infinum, Sergej Ivasović, marketing i PR menadžer tvrtke MSAN te Nikola Stolnik, CEO tvrtke Good Game Global koji je idejni tvorac i organizator ovog startup natjecanja.

- Prvo izdanje prošlo je iznad svih očekivanja tako da vjerujemo da će iduće biti još bolje i da ćemo u godinama koje su ispred nas nastaviti pomagati i poticati mlade hrvatske kreativce i cijelu hrvatsku startup kulturu – izjavio je Nikola Stolnik koji je zajedno sa svojim timom već krenuo s pripremama za četvrto izdanje spektakularnog proljetnog gaming turnira Good Game u Zagrebu.

Drugo mjesto osvojio je projekt Prostec, uređaj za identifikaciju životinja s veće udaljenosti uz softversku podršku i edukativne performanse za farmere. Riječ je o tehnološkom startupu mladih studenata s FER-a koji su ove godine osvojili dva eStudent natjecanja, a uskoro ih očekuje predstavljanje proizvoda na Svjetskom natjecanju studentskih startupa u Danskoj. Treće mjesto osvojio je projekt Iron Bull, a riječ je o robotiziranom tenku nastalom po uzoru na popularnu igricu “World of Tanks“. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama