Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
1 komentara

Facebook nekim tvrtkama dao više podataka svojih korisnika

Aplikacija za pronalaženje partnera Badoo i za usluge prijevoza Lyft također su bile na listi kompanija koje su imale tu privilegiju, prema podacima koje je objavio Damian Collins

Foto: Borna Filic/PIXSELL

Facebook je određenim tvrtkama, među kojima su Netflix i Airbnb, omogućio privilegiran pristup korisničkim podacima, pokazali su dokumenti koje je u srijedu objavio zastupnik u britanskom parlamentu.

Aplikacija za pronalaženje partnera Badoo i za usluge prijevoza Lyft također su bile na listi kompanija koje su imale tu privilegiju, prema podacima koje je objavio Damian Collins.

Dokumente je dobio od programerske tvrtke za razvoj aplikacija Six4Three koja trenutno vodi sudsku bitku s Facebookom. 

"Dokumenti koje je Six4Three prikupio za svoj neutemeljen slučaj samo su dio priče i predstavljeni su na način koji obmanjuje, bez šireg konteksta", rekao je glasnogovornik Facebooka. 

"Stojimo pri promjenama koje smo uveli 2015. s ciljem sprečavanja dijeljenja korisničkih podataka drugim tvrtkama", dodao je. 

Objavljena prepiska uključuje mailove koje je Zuckerberg razmjenjivao s višim direktorom Justinom Ostrofskim 2013.,a u kojima se zabranjuje pristup podacima Vineu, usluzi za razmjenu videosadržaja u vlasništvu Twittera.

Među mailovima su i oni između Facebooka i nekoliko drugih tehnoloških tvrtki u kojima pristaje dodati neke nove aplikacije na listu onih koji već imaju pristup korisničkim podacima s Facebooka.

Osim Badooa, tu su bile uključene i aplikacije za upoznavanje Hot or Not i Bumble.

Međutim, nekima je pristup podacima bio odbijen, uključujući uslugu za prodaju ulaznica Ticketmaster, poslužitelj kratkih videosadržaja Vine u vlasništvu Twittera i aplikacije Airbiquity.

U tvrtki kažu da su, kao svaka druga kompanija, imali interne razgovore o raznim načinima pomoću kojih žele izgraditi održiv poslovni model.

"Činjenice su jasne. Nikada nismo prodali podatke naših korisnika", tvrde u Facebooku.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message