Prikupljanje donacija namijenjeno je isključivo neprofitnim organizacijama. Tako se može prikupljati novac za konkretan humanitarni cilj, poput pomoći izbjeglicama
Facebook želi da humanitarne akcije kod njih skupljaju novac
Mark Zuckerberg u svojim govorima često ističe inicijativu Facebooka da omoguće internet svima na svijetu. Usluga Safety Check koja pomaže bržoj komunikaciji onima u ugroženim područjima prošlih je dana bila u žiži zbivanja, a sada je Facebook pokrenuo novu humanitarnu akciju - stranice za doniranje.
Prikupljanje donacija i poboljšana usluga "Doniraj" namijenjene su isključivo neprofitnim organizacijama. To su stranice na kojima se može prikupljati novac za neki konkretan humanitarni cilj, poput pomoći izbjeglicama, borbi protiv malarije ili izgradnji izvora pitke vode.
Gumb "Doniraj", koji je dosad bio rezerviran za oglase, sada će se pojavljivati na stranicama neprofitnih organizacija te omogućiti da korisnici doniraju novac izravno sa svog News Feeda.
Stranice za doniranje dosta će nalikovati stranicama Evenata, a sadržavat će ključne informacije o povodu akcije. Pri kraju akcije pokazivat će se napredak prikupljanja te koliko sredstava nedostaje do ispunjenja cilja. Slično kako to već funkcionira na crowdfunding stranicama poput Kickstartera ili Indiegoga.
No, Facebookove stranice za donacije isključivo su namijenjene za neprofitne organizacije i ciljeve te će Facebook provjeravati svaku organizaciju koja želi pokrenuti akciju doniranja.
Ispočetka će se akcije koncentrirati na organizacije u Americi, a sljedeće godine se planira i međunarodno širenje. Tri organizacije već su u srijedu pokrenule prve akcije doniranja - Mercy Corps, Američka nacionalna udruga multiple skleroze te Međunarodna fondacija za divlje životinje.
Facebook ovu uslugu zasad nudi besplatno dok crowdfunding projekti obično uzimaju postotak od investicija. Tijekom sljedeće godine Facebook namjerava uvesti naplatu, ali tek toliko da pokriju operativne troškove aplikacije.
- Cilj je projekt dovesti na pozitivnu nulu, a ne stvaranje profita. Kada je uvedemo naknada će biti u rangu ili čak i povoljnija od standarda u toj branši - poručuju iz Facebooka.