Obavijesti

Tech

Komentari 22

FOTO Vozili smo novi Peugeot 308: Velika promjena, ne samo za ovaj auto, već i čitavu marku

FOTO Vozili smo novi Peugeot 308: Velika promjena, ne samo za ovaj auto, već i čitavu marku
19

Novi 308 osim novog izgleda donosi apsolutne novitete za marku Peugeot. Tu je novi znak na maski automobila i novi Infotainment sustav s dva zaslona. U ponudi su benzinci, dizelaš te plug-in hibridni pogoni

VIDEO

Samo jedan dan nakon što je službeno počela prodaja potpuno novog Peugeota 308 u Hrvatskoj dobili smo i priliku prvi ga puta provozati. Prvi susret s novim "lavom" potvrdio je ono što smo vidjeli na slikama, novi Peugeot 308 je zaista lijep automobil, možda i najimpresivniji kompakt kojeg trenutno možemo naći na tržištu. 

Novi 308 djeluje mnogo agresivnije i 'nabildanije' od prethodnika, a osim dizajnerskim linijama to može zahvaliti i manjoj visini (2 cm manja) te većoj širini. Auto je sada širok čak 185 centimetara, a u dužinu mjeri čak 436 centimetara što je 11 više nego kod prethodnika. Dakle i dimenzijama je to sada mnogo impresivniji auto. 

Osim novog dizajna ovaj 308 donosi još jednu dobro vidljivu i prilično važnu novost. Ovo je prvi Peugeot koji nosi novi znak marke, . Nakon što je silueta uspravljenog lava gotovo pola stoljeća krasila prednje krajeve automobila ove marke vraća se glava lava na štitu, znak vrlo sličan onom kojeg je Peugeot već koristio u šezdesetim godinama prošlog stoljeća. 

Iako danas zbog SUV-ova kompakti nisu više najtraženija roba na tržištu još uvijek su jedna od najprodavanijih klasa u Europi, pa tako i u Hrvatskoj. Prošla generacija je primjerice prodana u impresivnih 1,3 milijuna primjeraka, a i nova ima jako dobru šansu da postane podjednako uspješna.

Unutrašnjost je samo evolucija trenda koji je započeo s 3008. U kombinaciji sa, sada već klasičnim, i-Cockpit rješenjem unutrašnjost 308 izgleda odlično i profinjeno. Velika novost u unutrašnjosti je novi, vrlo atraktivni infotainment sustav s dvostrukim zaslonom koji je serija od osnovne opreme . Gornji dodirni zaslon od 10" služi za klasične funkcije, dok manji donji dio zamjenjuje neke tipke i moguće ga je konfigurirati prema vlastitim željama. Zasloni su mnogo bolje rezolucije nego na dosadašnjim modelima Peugeota, a sam infotainment sustav ima potpuno novo sučelje i radi mnogo brže od dosadašnjih.  Novost je i naredba 'OK Peugeot' za glasovno prepoznavanje prirodnog govora.

U unutrašnjosti još dominiraju novi digitalni instrumenti od 10" (koji su također serijski), a sve je to uljepšano mnogim detaljima poput karakterističnih 'klavirskih' tipki, minijaturnom ručicom mjenjača, raznim ukrasima... Unutrašnjost poput vanjštine ovog auta također izgleda vrhunski, a impresionira i kvaliteta materijala i završne obrade. 

Veće dimenzije garancija su i veće prostranosti u unutrašnjosti. U kabini ima osjetno više mjesta, a prtljažnik je među najvećima u klasi te u njega sada stane 412 litara.

Jedino o što se nije puno promijenilo je ponuda motora, barem kad su klasični motori u ponudi. Poznati benzinci imaju obujam 1,2 litara i tri cilindra te 110 i 130 KS. Snažniji model može se dobiti i s automatskim mjenjačem s osam brzina. Dizelaš ej također dobro poznati 1,5-litreni agregat sa 130 KS. I on se nudi s ručnim i automatskim mjenjačem. 

Novost u ponudi su model s plug-in hibridnim pogonskim sustavima. Slabiji kombinira benzinski motor od 150 KS s električnim od 110 KS te ima ukupnu snagu sustava 180 KS. Snažniji model ima benzinca od 180 KS, električni motor od 110 KS i ukupnu snagu sustava 225 KS. Baterija je kapaciteta 12,4 kWh, a doseg pri isključivo električnoj vožnji 60 kilometara za slabiji i 59 km za jači model. 

Mi smo imali priliku isprobati dizelski model, a prve kilometre skupljali uglavnom na autocesti, na putu između Zagreba i Rijeke. Novi 308 je zaista ugodan u vožnji i imate dojam da se radi o autu više klase. Zahvaljujući dobroj izolaciji i debljim staklima buka u vozilu je prilično mala i na većim brzinama, a ovjes je izuzetno komforan. Komforu vožnje doprinose i odlična sjedala s AGR certifikatom što znači da su dobra i za kralježnicu. Ponašanje pri agresivnijoj vožnji je također vrlo dobro i prilično neutralno. 

Novi 308 nudi se u tri razine opreme i sa sedam boja od kojih je simpatična zelena boja bez doplate. Osnovi model s opremom Active Business odlično je opremljen. U seriji su, između ostalog, već spomenuti digitalni instrumenti i dodirni zasloni, automatska dvozonska klima, 16" alunaplatci, LED svjetla... Nude se i bogatije razine opreme Allure i GT. 

Cijena je u skladu s bogatom opremom. Osnovni model s najslabijim benzinskim motorom košta 160.975 kuna, s dizelskim motorom 185.995 kuna, a s plug-in hibridnim pogonom od 265.757 kuna. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle