Obavijesti

Tech

Komentari 22

Hibridni Outlander PHEV troši manje od dvije litre u gradu

Hibridni Outlander PHEV troši manje od dvije litre u gradu
4

Za razliku od grada, Outlander PHEV na autocesti na benzin troši oko 9 litara. Ovo je skup auto, ali uz najavljene poticaje države, ovaj hibrid mogao bi se isplatiti

VIDEO

Testirati vozilo poput Mitsubishija Outlandera PHEV uvijek je vrlo zanimljivo iskustvo. U njemu su ujedinjene osobine električnog i klasičnog automobila, a kada u potpunosti shvatite kako ih najbolje iskoristiti shvatit ćete da vozite automobil koji je mnogo ekonomičniji od klasičnog hibrida i mnogo praktičniji od električnog vozila. 

Prevaliti relaciju od otprilike 50 kilometara uz potrošnju manju od 2l/100 km u automobilu teškom gotovo dvije tone snažnom skoro 300 KS. Za tako nešto potrebna je takozvana plug-in hibridna tehnologija kakvom je opremljen testirani Outlander. Riječ je o hibridnom pogonu, koji za razliku od onoga u Priusu i drugim klasičnim hibridima ima veće baterije koje je moguće puniti kod kuće i koje su dovoljne za nekoliko desetaka kilometara vožnje na struju. Kada je potrebno bolje ubrzanje ili pri višim brzinama uključuje se benzinski motor. On također preuzima kontrolu kada se isprazne baterije, a tada ih može istodobno puniti i pokretati Outlandera. Zvuči zamršeno, no u praksi se Outlander PHEV vozi kao svaki drugi auto s automatskim mjenjačem. Ako ne želi, vozač ne treba znati što se događa sa zamršenim pogonom, a kako je benzinski motor iznimno tih jedva primjećuje nekakve promjene u načinu rada. Na kraćim relacijama, dakle pri štedljivoj gradskoj vožnji, potrošnja nam se kretala oko 2l/100 km. Problem su jedino duže dionice i autocesta gdje PHEV radi na benzinski motor, a potrošnja se približava 9 l/100 km. Ipak, prosjek testa nam je na kraju iznosio više nego pohvalnih 5,7 l/100 km. Cijena auta je prilično visoka, no uz najavljene državne poticaje Outlander PHEV mogao bi se isplatiti.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1810 kg
dimenzije: 466x180x168cm
obujam:  1998 ccm
snaga:  121 KS (benz.) + 163 KS (el.) 
ubrzanje (0-100km/h):  11,0 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  1,9 l /100 km
cijena: 425.400 kn (testni model)   409.900 kn (bez doplata)
Outlander PHEV Instyle Plus 4WD u seriji ima elelektrično pokretana sjedala obložena kožom, adaptivni tempomat, ksenon svjetla, elelektrična vrata prtljažnika...

Grgur Žučko/Pixsell

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama