U pogledu terenskih sposobnosti i izdržljivosti Hilux gotovo nema konkurencije, a istodobno igra ulogu šminkera, statusnog simbola, i nosi se s obiteljskim i poslovnim potrebama
Hilux na testu: Pretjerivanje kojem je zaista teško odoljeti
Rijetko koji ljubitelj automobila nije pogledao emisiju legendarnog Top Geara u kojoj Clarkson i društvo neuspješno pokušavaju uništiti Toyotu Hilux.
Ovaj je automobil na glasu kao neuništiv, a u najnovijoj generaciji pored toga izgleda impresivno. U vožnji je vrlo uglađen za jedan pick-up, iako je, ruku na srce, to potpuno drugačiji osjećaj u odnosu na sve druge vrste i klase automobila na tržištu. Hilux je, kao i svaki pick-up, grub, no istodobno impresivno dominantan. Vozač se osjeća superiorno, što zbog golemih dimenzija, što zbog kamionski visoke pozicije sjedenja. No kod Hiluxa treba biti oprezan na skliskim podlogama. Stražnji pogon u kombinaciji s malom masom straga može rezultirati bježanjem stražnjeg kraja pa je preporučljivo na klizavoj cesti voziti s uključenim pogonom na sve kotače.
Iako je dosta glasan i grub, motor nas je oduševio jer takav karakter pristaje ovakvom autu. Testna potrošnja od 9,7 l/100 km u gradu je očekivano visoka, no ne i pretjerana. Automatski mjenjač je vrlo uglađen, a komfor vožnje sasvim solidan izuzmemo li neravnine poput ležećih policajaca na kojima stražnji kraj izraženo poskakuje. Zbog vrlo bogate opreme u unutrašnjosti Hiluxa vozač i suvozač se osjećaju kao kraljevi. Straga također ima dovoljno mjesta, no ponuda prostora je daleko od raskošne. U terenskoj vožnji Hilux je jednostavno nezaustavljiv i poželite svaki dan ići na offroad izlete. Hilux je, realno gledano, zaista pretjeran automobil u svakom pogledu, no to pretjerivanje brzo se uvuče pod kožu i shvatite zašto Amerikanci obožavaju ovakve aute.
dimenzije: 533x186x182 cm
obujam: 2393 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,8 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja: 7,7 l /100 km
cijena: 374.096 kn (testni model) 329.900 kn (bez doplata)