Govoreći o Hrvatskoj, regionalni direktor Bruce Huang istaknuo je da će korisnicima uskoro biti prisutni i drugi Honor uređaji, od računala, ekrana, tableta, slušalica, rutera...
Honor i u Europi želi ponoviti svoj kineski rast tijekom 2023.
Dvije godine nakon što su se odvojili od Huaweija i samostalno krenuli graditi svoj brend, HONOR ističe da su po isporukama u Kini u samom vrhu, a sljedeća godina će im biti iznimno bitna za europsko tržište.
- U zapadnoj Europi tvrtka HONOR će se u narednom razdoblju usredotočiti na rast ključnih tržišta poput Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Španjolske, Finske, ali i Hrvatske - kaže Bruce Huang, generalni direktor za Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju.
Honor je ove jeseni najavio svoju strategiju 'dual flagship', što u osnovi znači da top telefoni za kinesko tržište stižu i na druga međunarodna tržišta, a to bi trebalo značiti i njihove preklopne uređaje. Uz to, najavili su i novi MagicOS 7 operativni sustav povrh Androida.
- Želimo postati globalno poznata tehnološka marka i omogućiti pametan život na svim kanalima i za sve ljude, stvarajući novi pametniji svijet za sve. Cilj nam je imati sveobuhvatan portfelj usmjeren prema različitim cjenovnim razredima, kao i postaviti standarde u industriji estetskim dizajnom, vrhunskim korisničkim iskustvom i dostupnošću naše tehnologije svima - kaže Huang.
Govoreći o Hrvatskoj, istaknuo je da će korisnicima uskoro biti prisutni i drugi Honor uređaji, od računala, ekrana, tableta, slušalica, rutera...