U loyalty programu Magenta Moments trenutno je 70 partnera iz raznih sektora, a korisnici trebaju instalirati Moj Telekom aplikaciju, no nije nužno da budu korisnici HT-a kako bi ovo koristili
HT uveo Magenta Moments: Kroz loyalty platformu korisnici mogu do ulaznica, popusta...
Hrvatski Telekom predstavio je u četvrtak međunarodni program pogodnosti Magenta Moments, kojim svim korisnicima u Hrvatskoj, donosi razne pogodnosti, popuste i potpuno nova iskustva. Program će uskoro obuhvaćati i sve europske zemlje u kojima Deutsche Telekom posluje, a Hrvatska je trenutno četvrta zemlja u kojoj su uveli ovo rješenje.
Program Magenta Moments aktiviran je svim korisnicima aplikacije Moj Telekom čime već mogu koristiti ponude koje će se sustavno nadograđivati, a broj partnera proširivati. U programu trenutno sudjeluje više od 70 partnera iz raznih područja: hoteli i putovanja, zabava, tehnologija, hrana i piće, moda i kozmetika i ostalih, a do kraja godine bit će ih više od 100.
Pritom te ponude vrijede za sve koji imaju aplikaciju Moj Telekom, neovisno o tome jesu li korisnici Hrvatskog Telekoma.
- Kao lider vođeni smo željom uvijek ići korak dalje, uvoditi tehnološke novitete, napredne digitalne usluge i postavljati nove standarde s jasnim ciljem da ne samo ispunjavamo, već nadmašujemo očekivanja naših korisnika pružajući im najbolje iskustvo. Magenta Moments upravo je to, jedinstveni međunarodni program kojim s našim partnerima sustavno nagrađujemo korisnike omogućavajući im brojne pogodnosti u Hrvatskoj i inozemstvu. Svaki odnos temelji se na pojedinačnim iskustvima, a nama je bitno da svako korisničko iskustvo, svaki moment, bude pozitivan i na tome kao vodeći telekom predano radimo, uvijek imajući korisnike i njihove potrebe i želje u vidu“, izjavila je Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike Hrvatskog Telekoma.
Uz te loyalty ponude, korisnici u aplikaciji mogu zaigrati i nagradne igre i dijeliti pogodnosti s prijateljima te na taj način osvojiti virtualnu valutu Magenta Moments, a to su srca unutar aplikacije.
Više aktivnosti donosi više srca, koja se onda mogu mijenjati za dodatne pogodnosti poput povoljnijeg smještaja, ulaznica za kino, popusta u restoranima ili prilikom kupovine te ulaznica za razna događanja. Korisnici također sudjeluju i u nagradnoj igri za ulaznice za utakmice HNL-a.
Korisnici će moći te partnerske ponude gledati unutar aplikacije, no stvari će se aktivirati i prema lokaciji na kojoj se nalazite trenutno kako bi se lakše snašli dok će se povećavati broj onoga što nude.
Međunarodni program Magenta Moments aktiviran je trenutno u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj i Sjevernoj Makedoniji, a u 2024. godini bit će uveden u Njemačkoj, Austriji, Mađarskoj, Crnoj Gori te će hrvatski korisnici moći koristiti pogodnosti Magenta Moments i u tim zemljama, baš kao što će i korisnici aplikacije iz tih zemalja moći koristiti pogodnosti u Hrvatskoj.
Odnosno, kako su istaknuli iz HT-a, korisnici koji će ići na skijanje u Austriju tako bi mogli koristiti pogodnosti koje su im tamo dostupne, dok puno očekuju od sljedeće turističke sezone i korisnika koji će dolaziti na Jadran.
Neki od Magenta Moments partnera: Booking.com, CineStar kina, Fraktura, IKEA, Maistra, Santa Domenica, Sport Vision, Submarine, Uniline, Tekstilpromet, Terme Tuhelj, Valamar te brojni drugi.