Obavijesti

Tech

Komentari 80

Hyundai i20 na testu: Kao da vozite klasu skuplji i veći auto

Hyundai i20 na testu: Kao da vozite klasu skuplji i veći auto
3

Izgleda dobro, među najvećima je u klasi, unutrašnjost je jako kvalitetna, a ponuda prostora vrlo uvjerljiva. Unatoč solidnih 84 KS ne daje spektakularne performanse

Hyundai i20 je bez sumnje jedan od najozbiljnijih automobila u gradskoj klasi. Kako biste to shvatili, dovoljno je samo nekoliko minuta. Izgleda dobro, spada među najveće u klasi, unutrašnjost je jako kvalitetno izrađena, a ponuda prostora vrlo uvjerljiva.

Davor Puklavec/Pixsell

Još uvjerljiviji dojam ostavlja u vožnji. Rijetko koji drugi gradski model je toliko uvjerljiv, uglađen u vožnji, tih i kultiviran. Dojam je kao da se vozite u vrlo ozbiljnom automobilu kompaktne klase i za to je Hyundai zaslužio svaku pohvalu. Ipak, to sve se odrazilo i na cijenu. Novi i20 je  ovdje na razini europskih konkurenata, unatoč tome se testirani model odlikuje izuzetno bogatom opremom. 

Benzinski motor stare škole unatoč solidnih 84 KS ne daje spektakularne performanse, pa će se sportski orijentiranim vozačima i20 činiti lijenim. Ipak, za svakodnevne potrebe sasvim je dovoljno brz. Potrošnju je bez obzira na stil vožnje teško natjerati preko 8,5 l/100 km u gradu, a uz oprezniju nogu na gasu lako se voziti i ispod sedam, odnosno šest litara na otvorenoj cesti. Osim što je vrhunski udoban i tih, ovjes se i vrlo dobro snalazi pri oštrijoj vožnji, ali i na lošim cestama, mjenjač je precizan, a kočnice vrlo uvjerljive. Dojam malo kvari nedovoljno izravan upravljač, što je standardna boljka svih automobila iz Koreje. 

Dobra strana testiranog i20 je i njegova vrhunska opremljenost koja je kao i općeniti osjećaj u vožnji, bez pretjerivanja, na razini dobro opremljenog automobila kompaktne klase. Zbog svega toga Hyundai i20 može bez ikakvog problema uskočiti i u ulogu ozbiljnog malog obiteljskog automobila. 

Davor Puklavec/Pixsell

Tvornički podaci:
masa: 1055 kg
dimenzije: 404x173x147 cm
obujam:  1248 ccm
snaga:  62 kW/84 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  13,1 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  4,8 l /100 km
cijena: 117.990 kn (testni model)   114.990 kn (bez doplata)

Hyundai i20 1.2 Comfort Panorama u opremi ima stakleni krov, automatski klima uređaj, prednje i stražnje parking senzore, aluminijske naplatke, komande na upravljaču

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 80
Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica
NOVO DOBA WITCHERA

Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica

Witcher 4 je prvi dio nove trilogije u kojoj pratimo Ciri kao novu glavnu junakinju
Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela
BILJEŽE PAD PROMETA

Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela

Google je zaustavio probne izmjene u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja, tvrdeći da su naškodile njihovom internetskom prometu
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo