Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

I po električnim automobilima Hrvatska je na europskom dnu

Unatoč obilnim poticajima i besplatnom punjenju strujom, Hrvatska je na samom začelju Europske unije po prodaji električnih automobila. Najviše se prodaju u Skandinaviji

Komentari 91 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Hiroo_Onoda
    Hiroo_Onoda

    Skupi su, nedostatnog dometa, nema punionica, teško je doći do poticaja, kako ga puniti ako stanuješ u stanu bez garaže i slično. Za sada su namijenjeni jedino eliti koja ih dobavlja kao drugi ili treći auto u porodici. U Hrvatskoj ...prikaži još! će još dugo biti tako.

    8 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:04
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Točno tako kako kažeš, a poticaji su priča za sebe, razgrabe se za par minuta. Tako da ne stoje tvrdnje da Hrvati ne kupuju električna vozila. Kupuju, ali nisu ludi trošiti novce za nešto što još ne funkcionira kako bi trebalo.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:15
    • Avatar ptica neznalica

      ptica neznalica: A upitno je i da li manje zagađuju okoliš.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:22
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Kad sve uzmeš u obzir razlika u zagađenju između konvencionalnog u emv-a je puno manja nego što se misli ...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:23
    • Default avatar - Latz

      Latz: @ptica neznalica: - ovisi o izvoru struje i tehnologiji recikliranja baterija - u razvoj obje stvari se sve više ulaže, dijelom i zbog polakog prelaska na električne automobile. Što više počnu dominirati kao korišteno prijevozno sredstvo razvoj će se sve ...prikaži još! više ubrzavati sve većim ulaganjima. Ovo je tek početak pa se ni mreža ni kapaciteti ne mogu baš još direktno uspoređivati s tehnologijom koja se propagirala i razvijala preko 100 godina. Samo nek napreduje.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:45
    • Default avatar - kaius

      kaius: mah,kod nas če brzo nešto izmislit i za one sa elektr. autima čim ih bude malo više da uzimaju pare. zašto oni npr koji stavljaju plin i manje zagađuju moraju platiti kod registracije više samo zato jer ga imaju.to je ...prikaži još! mali primjer ali mnogo govori o tome kolika je briga za okoliš.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:33
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Nema tu nikakve brige za okoliš. Nedavno se moglo pročitati da jedan kruzer godišnje zagadi zrak kao milijun automobila, da ispusti 3,8 milijuna litara otpadnih voda i slično. Usput, kada se gosti sa kruzera sjate u grad zagađuju sve oko ...prikaži još! sebe, a troše minimalno. Usput je dodano da Hrvatska od kruzera zaradi 53 milijuna eura, a saniranje ekoloških šteta izazvanih turizmom koštaju 338 milijuna eura. Dakle, čemu onda takav turizam služi?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 10:17
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: To da su skupi je relativan pojam, skupi su za one koji ce u 10 godina s autom napraviti do 100k km. Dok s druge strane ljudi koji su non stop na cesti i koji kroz 10-15 godina naprave 400-500 ...prikaži još! tisuca km, ustede su zapravo nevjerojatne. Mogu ti to reci iz prve ruke jer sam sa svojim mercedesom napravio pola milijuna km u 15 godina, svaki kilometar sam platio u prosjeku 1kn, znaci ostavio sam pola milijuna samo za gorivo, plus auto koji je kostao negdje oko 450 tisuca kuna, plus servisi, ulja i filteri, ajme majko. Tako da po tome ispada da su elektricni auti vec sad za dobar dio ljudi daleko isplativija i bolja kupovina! Glavni uvjet je da se s autom konstantno vozis.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 20:55
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: TechExpert, - prvo, koji prosječni Hrvat radi 100000 godišnje? Niti taksijaneri, drugo - set baterija koje treba promijeniti nakon nekog vremena je valjda 1/4 ako ne i 1/3 cijene auta, treće - onaj tko radi "tvoju" kilometražu mora barem svaki ...prikaži još! i drugi dan biti negdje neštekan jer ljudi se ne voze samo oko svog kvarta nego i putuju, četvrto - što znači ušteda kroz 10 godina? Ako ti je do štednje nemoj imati nikakav auto. Nabavi bicikl, jedi jogurt, zimi se grij, a ljeti hladi po šoping centrima. Umrijet ćeš sa velikom ušteđevinom za tvoje nasljednike (ako ih imaš) ili će sve što ostane iza tebe na svoje ime uknjižit država. Ako sve nabrojeno nije argument kupi si auto na struju i uživaj u jeftinoj vožnji.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 07:21
  • Avatar EricP
    EricP

    Ionako nemamo industriju pa ne zagađujemo, možemo si priuštiti kojeg dizela...

    2 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:23
  • Avatar 2 x general
    2 x general

    kakvi poticaji?? imaš određenu kvotu koju podjele prijateljima. ja da sada kupim el auto i odem s računima u ministarstvo okoliša rekli bi da je kvota odavno podjeljena prema tome ne bljezgajte gluposti. kada će biti prodano 500 automobila i ...prikaži još! svi dobiti poticaje ond aje to to a ne samo odabrani. hrvatske gluposti.

    4 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:51
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Točno, tko je lud kupovati električne aute a do poticaja praktički ne možeš.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:17
    • Default avatar - kaius

      kaius: ma i ti poticaji,.. a gledao sam cijene bicikla malo.oko 1000 eu a prije mjesec dana u trstu vidim elektr. 450 eu nova novcata.tako je i za aute.nabijena cijena i onda daju poticaj.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:16
    • Avatar 2 x general

      2 x general: kaius - samo hrvatima možeš prodati muda pod bubrege ( a svi kao pametni, učeni, napredni, inteligentni - da ne pričamo kako konstruktivno svi razmišljaju i sve probleme riješavaju ) jer neuroni nikad nisu bili spojeni - bez komunikacije.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 11:11
    • Avatar 2 x general

      2 x general: jedino sm oprvi u smodopadnosti, narcisoidnosti i visokom mišljenju o sebi samima iako nas rezultati i pojedinačno i kao društvo demantiraju ( ali to nam vjerojatno podmeču mrski neprijatelji koji su ljubomorni na našu pamet i sposobnost )

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 11:13
  • Avatar Astrid
    Astrid

    ali zar stvarno? u državi gdje je preko 300.000 blokiranih ljudi vi se ovome čudite?

    1 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:47
    • Avatar strikan2

      strikan2: 80% od tih 300.000 je blokirano, jer su čudeći se blebetali preko mobitela i tako upali u dug...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:06
  • Default avatar - mexpert
    mexpert

    hrvatska je ispod dna po standardu tako ta ova informacija i neko iznenađenje

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:49
  • Default avatar - Zeratemesis
    Zeratemesis

    Hajde pisite clanke u cemu smo pri vrhu :D Makar i bila negativna ljestvica, dno je vec postalo dosadno.

    6 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:07
  • Default avatar - Leo Arcibald
    Leo Arcibald

    Nemam za posteni dizel ili benzinac a kamo za elektricni

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:57
  • Avatar OBJEKTIVNI13
    OBJEKTIVNI13

    Nije stvar u popularnosti nego u placi. Tko ce kupiti auto od 300000 kn. Da imam i toliko ne bih kupio auto nego neka cetiri rusevna zida jer sam medju puno onih bez osobne nekretnine. Porediti skandinavce i nas je ...prikaži još! glupost. Tamo ljudi elektricni auto zarade za godinu. Kod nas ne mozes ustediti za dobar elektricni bicikl. Da se ponovim. Nije rijec o popularnosti nego u standardu.

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:26
  • Default avatar - Karadarko
    Karadarko

    A kako može biti drugačije sa nesposobnim ministrima financija koji nas samo zadužuju i onda se time hvale kao uspjehom.

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 21:14
  • Default avatar - cule123
    cule123

    na dizel se obraduje polje, na plin se kuha, na struju pere, na benzin vozi

    1 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 10:42
  • Avatar moriss77
    moriss77

    Imaju prijatelji u firmi wv e-golf starosti 2-3 godine auti i vise su po servisima nego na cesti jer imaju zivu muku sa krepavanjem elektronikom i problema sa baterijama a cijena popravka da su mogli kupit jos dva auta jer ...prikaži još! naravno garancija im ne pokriva sve ..pa toliko o e autima

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:28
  • Avatar GianiPanni
    GianiPanni

    Mislim da se ne proizvodi dovoljno struje iz obnovljivih izvora energije tako da zagađuju i strujaši pošto se puuno struje proizvodi iz termoelektrana.

    21 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:16
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: A ćuj da daju ljudima da grade privatne elektrane ja ti garantiram da bi Slavonija bila krcata solarima. Sagradiš 4 5 kao investiciju i prodaješ struju. Tko može sagradio bi ih i 100 ha ha

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:29
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: Ma da, kad ne daju. Eno dolje u Africi grade oooogromu (za jednu znam) termoelektranu na ugljen. Strava. Imam nekog rođaka u Bosni on je hidroelektranu napravio. Nije to sad nesto ogromno, proizvodi 1 MW/h sto je sasvim solidno

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 10:16
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Vidiš, za te termoelektrane, nedavno (pred mjesec dva) su izdali upozorenje za jako zagađen zrak oko BiH upravo zobg 5 6 tih termo elektrani u BiH (ugljen). Zagađenje seže sve do Rijeke na zapad, cijela Dalmacija i Slavonija i mislim ...prikaži još! da je do Zagreba negdje. Imam i ja jednog kolegu čiji je tata napravio Hidroelektranu, ali je imao nekih pravnih problema oko toga. Ne daju lopovi. A za solare imaju neke glupave kvote za otkup struje (bar je tako bilo pred koju god). Samo da HEP ima monopol...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 12:04
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: A i ti monopoli s naftom. Kakav god nacin proizvodnje energije netko i ostvari, ne mozes nista jer se previse para vrti oko nafte i onda kao zagađenje, staklenički plinovi, smak svijeta i te fore kao treba nešto poduzeti.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 12:40
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Da ali nije problem nafte samo pohlepa kompanija i monopoli, jedan dobar dio problema je u tome da obnovljivi izvori nisu praktični za napajanje teške industrije. Solari imaju jako slabu iskoristivost, Vjetrenjače su skupe, komplicirane, nemaju konstantnu proizvodnju i ne ...prikaži još! e možeš ih baš bilo gdje gradit (a često tamo di se i grade je skupo i komplicirano za gradit), hidroelektrane su isto ograničene na par lokacija, što zbog energetske iskoristivosti što zbog ekoloških razloga. Plima i oseka je slabo izražena kod tako da ništa od toga (više paše u norveškoj gdje se kod fjordova to puno bolje osjeti), nemamo baš neke geotermalne izvore itd itd. Dakle to je kod nas, a sad da bi zamijenio naftu globalno moraš pronaći jedan izvor energije koji zadovoljava nekoliko uvjeta: 1. Mora biti isplativo za proizvest masovne količine energije za manje novaca nego li košta izvlačenje nafte, 2. Ta energija se mora lagano transportirat (ovdje je nafta idealna za sad jer ju samo natankaš u tankera, cisternu, vagon ili naftovod),dalekovodi padaju uvodu jer preko dalekovoda se puno energije gubi u trenju tako da jedan dalekovod iz npr. bliskog istoka do Berlina je nemoguć (to će električari znati koliko se točno energije "gubi" u dalekovodima). 3. Ta energija se mora lako pohranjivat, pa sad vidi da li je lakše napraviti benzinski rezervoar pod zemljom ili graditi ogromne "farme" baterija (kompliciranjima proizvodnja, montaža i održavanje, itd)

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 13:47
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Idemo prema obnovljivim izvorima, čak i te kompanije gledaju da postepeno prebace svoje poslovne modele prema obnovljivim izvorima (nisu budale i znaju da kad tad će morat, pa bolje prije nego kasnit na tržište). Ali sve to zahtijeva masovnu količinu ...prikaži još! posla, što znači da i treba puno vremena.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 13:49
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: Slazem se s tobom. Ja sam ciljao vise prema necem drugom. Osobno cudno mi je da se svih ovih godina nije uspjelo izumit nista osim motora na fosilna goriva i eto ajmo reci elektricni motori. Recimo da ja izmislim nekakav ...prikaži još! motor za koji nisu potrebna fosilna goriva i moze imati siroku primjenu... ne vjerujem da bi vlasnici nafte to bas dobro primili. Mislim da ima tu previse geopolitickih igrica.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 14:19
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ma nije istina da se nije ništa izmislilo, evo električni postoje i jak osu sofisticirani. ALi upravo zbog toga su spori u primjeni. A motori na fosilna goriva su razvijena skoro do savršenstva (CPU-u ubrizgavanje goriva za maksimalnu iskoristivost goriva ...prikaži još! i sl, hibridi) upravo radi manje potrošnje goriva. Gle sami auti iako dio problema su daleko manji zagađivači od ostatka teške industrije. Prvo se mora riješit problem generacije energije za industrijska rješenja. Vjeruj mi na riječ da ponudiš jednoj čeličani izvor energije koji je daleko isplativiji od ugljena/nafte bio bi trilijunaš u roku od godine dana (to je isto napravio Rockefeler kada su otkrili naftu). Čim se teška industrija počne prebacivat na neki bolji izvor energije (koj zadovoljava tri uvjeta: ispativa proizvodnja, skladištivo i lako za transport) tek tada ćemo vidjet neki veći pomak s autima i drugim uređajima i vozilima koji koriste naftu/ugljen/plin/...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 14:45
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: Imas pravo! Mislim da na kraju krajeva nesta treba i zrtvovat. Ili klima ili prakticnost

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 15:01
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ma nije toliko do praktičnosti, ako gledaš novac kao oblik energije (što nije uopće teško za zamislit) vidiš da se opet javlja problem energetskog deficita. Što se svodi na to da nije problem u praktičnosti samo radi lakše zarade, nego ...prikaži još! energetskog deficita. Ipak nas ima skoro 8 Bilijuna, treba nas sve nahranit, obuči, educirat, prevozit, itd itd. Sve to zahtijeva masovnu količinu energije, a moderni svijet je izgrađen na nafti, sad to izgleda kao da ideš "rušit temelje i sagradit nove bez da srušiš neboder"

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 15:13
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: S jedne strane puno hrane s baci. S druge strane nije ista potrosnja u juznoj koreji i africi. I ona zadnja recenica sto si rekao ja bi ju prije svega uputio znanstvenicina. Svi lupaju kao ee moramo hitno nesta promjenit ...prikaži još! inace cemo ovako i inak zavrsit. Ali sta? Sta promjenit? Nije dovoljno stavit samo prociscavac na dimnjake tvornica, ocito je da mora biti neka radikalna promjena inace idemo u smjeru u kojem idemo

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 17:57
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: Ti na primjer... sto bi promjenio? Imas li neku ideju prakticnu a efikasnu?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 17:58
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Gle nema smisla upućivat znanstvenicima da nešto mijenjaju jer to nije njihov posao, ni blizu. Dapače oni rade i "prekovremeno", znanje je tu (dakle posao obavljen) i još ga unaprjeđuju. Dalje onda inženjeri razvijaju tehnologiju, ni njima ne treba ništa ...prikaži još! upućivat jer tehnologija postoji (i dalje se unaprjeđuje). Cijeli proces se zaustavlja kod politike i običnog građanstva.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 08:29
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: I iako su politika i obični puk povezani možemo to gledat kao dva potpuno zasebna problema, sa dva moguća rješenja (što ne znači da nema drugih rješenja). Uzroci problema u oba dva slučajeva su isti: neupućenost, neobrazovanost, nepoznavanje sadržaja, propaganda, ...prikaži još! nezainteresiranost, strah od promjene, i sl.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 08:31
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Pa da ti odgovorim što bi ja u slučaju politike promijenio: Napravio bi reformu energetske politike (ne "reformu" kakvu spominju na vijestima, pa na kraju ispadne da je reforma manja izmjena zakona). Ta reforma bi dozvolila svim građanima da grade ...prikaži još! solarne panele, vjetrenjače i hidro elektrane na svojoj zemlji, sa strategijom razvoja privatne električne mreže. Naravno morali bi postajati neki standardi prije ukapčanja u javnu mrežu (regulatori snage, voltaže i sl.). Što s time dobivamo? Dakle prvo: povećavamo energetsku neovisnost države što automatski znači manja potreba za naftnim derivatima, drugo smanjujemo trošak održavanja električne mreže jer većinu precizne aparature održava privatni korisnik a ne npr. HEP, a država se brine o dalekovodima i trafostanicama.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 08:37
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Dakle ta reforma bi imala za cilj maksimalno pojednostavit i standardizirat proces nabave, ugradnje, održavanja i spajanja na mrežu obnovljivih izvora energije.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 08:38
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Sa stajališta građanstva trebalo bi prvo educirat građane prednostima takvih sustava na njihovim posjedima, koliko im to smanjuje troškove kućnog budžeta i što znači energetska neovisnost za njih. Drugo treba im omogućiti servise za nabavu, montažu i servis te aparature ...prikaži još! (po mogućnosti u privatnom sektoru da i malo gospodarstvo pokrene), i servise za obradu papirologije, a ne da mora mjesecima čekat i ići po šalterima da bi dobio dozvolu za spajanje na mrežu, što se može riješiti certificiranje servisa za montažu koji bi u trenutku kada oni spoje npr solarni sustav daju ovjeru da je sve po standardu i odmah te i spajaju na mrežu.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 08:42
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ako se pridržavamo ovakve strategije koja ima za cilj smanjenje troškova održavanja mreže i energetska neovisnost o fosilnim gorivima, mogli bi relativno brzo osigurat dobar postotak energije iz obnovljivih izvora. Tek nakon toga možemo razmišljat o nekim većim brojevima električnih ...prikaži još! autiju koji nisu samo "iz šupljeg (dizel/benzin/plin) u prazno (termoelektrana)"

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 08:48
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: 🤔 zanimljivo. Hvala na odgovoru

      Odgovori Petak, 21.06.2019. u 00:27
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ali s obzirom da je ovo Kroatistan nećemo ništa od navedenog vidjet, već nešto kompletno suprotno i nakaradno. Evo danas dobio razliku struje ha ha ha, 450kn poreza i 530kn naknada za "poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora". Moš' si ga ...prikaži još! mislit kako će to ići prema "obnovljivim izvorima".

      Odgovori Petak, 21.06.2019. u 09:06
    • Avatar GianiPanni

      GianiPanni: Hahahahaha

      Odgovori Subota, 22.06.2019. u 18:20
  • Default avatar - maramaric
    maramaric

    A po cemu mi nismo dno??

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:23
  • Avatar tomislav10
    tomislav10

    Zar mislite da bi Norvežani bili prvi u kupnji električnih auta da imaju poticaje kao što ih mi imamo?!

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:19
  • Default avatar - 100putapitas
    100putapitas

    Znaci da smo dno dna

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:26
  • Default avatar - Noordung
    Noordung

    Pa bolje da smo pri dnu sto se tice el.vozila kad svabo ili japanac bude smio napraviti na vodik serijsko vozilo onda neka budemo pri vrhu jer ova el. vozila nisu ekoloska pocevsi od materijala od kojih su napravljeni do ...prikaži još! baterija koje traju 10 godina pa ih treba zamijeniti a kamo onda sa njima(starij baterije od Lead acid do 96% se mogu reciklirati problem je tezina i kapacitet, a novije lithium-ion i solid-state e to je drukcija pricamozda za 10 god. razviju teh. gdje ce 100% reci). A Struju (el. energiju) treba proizvest iz obnovljivih izvora jedna Danska koja je ulozila milijarde dolara do danas a do 2030 ce uloziti jos 30 milijardi dolara i kao vodeca zemlja u obnovljivoj enrgiji do danas pokriva 40% svoji potreba a ostatak svijeta tek 1% i gdje je tu ekologija.

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 15:35
  • Avatar Antiu
    Antiu

    Domoljubi su nas doveli upravo tamo gdje nam je i mjesto.

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:14
  • Default avatar - Arnold Grozni
    Arnold Grozni

    Stalno nekakvo dno dna, dosta je toga pa prvi smo po nametima , imamo skoro savršenu birokraciju koja može i multikoncerne zaustaviti , a o tome da kod nas i "otrove" službeno mogu proglasiti dobrima što su oko nas to ...prikaži još! to nema nitko, čak ni Afričke zemlje Čemu stalno kuknjava

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 07:34
  • Default avatar - KlikZG1
    KlikZG1

    Litijske baterije su preopasne i preskupe , ali vodik bi bio riješenje...

    1 Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:14
  • Avatar LevijatanZg
    LevijatanZg

    Pa od kojih novaca da kupimo.💸Pa to je ogledalo životnog standarda.

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:48
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message