Automobil donosi tri reda sjedala, a prtljažnik preklapanjem sjedala nudi čak 2065 litara prostora - što je 400 litara više od Touarega. Tehnološki, ovo je najnaprednija Škoda
Isprobali smo Kodiaq: Dostojan konkurent za najveće i najbolje
Škoda je veliku SUV ofenzivu najavljenu za iduće godine započela novim Kodiaqom koji smo pobliže upoznali na uzbudljivim cestama jednog od najpoznatijih svjetskih otoka - Mallorce.
Kodiaq oduševljava impresivnom pojavom i raskošnom ponudom prostora s kojom se trenutačno ne može mjeriti ni jedan drugi aktualni SUV na europskom tržištu. Praktičnost naglašava serijska pomična klupa u drugom redu, dok za treći red sjedala treba nadoplatiti. Imidž obiteljskog multitalenta auto naglašava s mogućnošću tegljenja prikolice mase od čak 2,5 tona, a tehnološki iskorak predstavljaju najmoderniji multimedijski sustavi, prilagodljivi amortizeri, opcijski odabir načina vožnje i sva sila sustava za pomoć u vožnji.
Po svemu ovom, ali i po osjećaju u vožnji, Kodiaq gotovo ne zaostaje za sličnim modelima Volkswagena, a nije daleko ni od prestižnog Audija. Vožnja je udobna, a kad treba i dinamična. U ponudi je pet motora. Osnovni 1,4 TSI benzinac ima 125 KS, snažnija izvedba tog motora 150 KS, a 2-litreni benzinac 180 KS. Našim kupcima će ipak mnogo zanimljiviji biti dizeli, 2,0 TDi sa 150 i 190 KS. Škoda nudi i vrhunske automatske DSG mjenjače s dvostrukom spojkom i šest, odnosno sedam brzina. Uz većinu motora moguće je dobiti i 4x4 pogon. Automobil u Hrvatsku dolazi na proljeće 2017. godine, a cijene se za sada ne znaju. No pretpostavlja se da bi Kodiaq mogao biti prostrana alternativa Tiguanu i koštati poput njega.