Igor Cenić je od 2015. godine zadužen za marketing i prodaju oglasnog prostora Hanza Medije. Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu i magistrirao smjer marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Jačanje vodstva: Igor Cenić novi je član Izvršnog odbora HUDI-ja
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju objavljuje izmjenu unutar svog Izvršnog Odbora koja će dodatno jačati strateško vođenje Udruge.
- S ponosom najavljujemo pridruživanje Igora Cenića, člana upravnog odbora Hanza Medije, našem Izvršnom Odboru na mjesto Stipe Grubišića, Chief Digital Officer u Hanza Mediji. Vjerujemo da Cenić donosi iznimno bogato iskustvo s područja digitalnih medija, a njegova stručnost i vizija doprinijet će daljnjem uspjehu i razvoju HUDI-ja - poručili su iz HUDI-ja.
Igor Cenić je od 2015. godine zadužen za marketing i prodaju oglasnog prostora Hanza Medije. Karijeru je počeo kao prodajni predstavnik u Đuri Đakoviću, a od 1997. bio je na mjestu pripravnika u Ministarstvu pravosuđa – Općinskom državnom odvjetništvu u Zagrebu. Od 2000. svoj poslovni put nastavlja u marketingu u vodećim telekomunikacijskim tvrtkama na pozicijama direktora marketinga. U Hanza Mediju je došao s pozicije direktora marketinške agencije Da. Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu i magistrirao smjer marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
U svojoj karijeri prošli ste put od telekomunikacija i event managementa sve do medija. Kako vidite evoluciju medija tokom svoje karijere, posebno s obzirom na digitalne promjene i nove tehnologije?
U telekomu se 90-ih razgovaralo NMT tehnologiji, potom početkom 2000-ih tema je bila GSM vs. fiksna mreža; došle su veće brzine prijenosa podataka (GPRS, UMTS, 4G); razvoj podatkovnih usluga; content 360 stupnjeva, VoD; streaming i brojna druga unapređenja, ali je u središtu svih tehnologija bio korisnik. Imati uslugu tj. proizvod koji zanima korisnika/klijenta (zadovoljava neku njegovu potrebu) je temelj poslovnih modela, neovisno o industriji i tehničkoj platformi koja usluge osigurava.
Koje društvene, kulturne ili zakonodavne izazove prepoznajete danas kao ključne za digitalno izdavaštvo u Hrvatskoj, i kako planirate odgovoriti na njih?
Reguliranje odnosa s BIG TECH kompanijama i zaštita podataka korisnika ključni su procesi na svjetskom, a i našem digitalnom tržištu. Na oba područja smo aktivni kao Izvršni Odbor, ali i putem pojedinih tijela/odbora. Nadalje, sudjelujemo i u drugim forumima koji se bave navedenom problematikom, a sve sa ciljem primjene najboljih svjetskih praksi, te zaštite interesa pojedinih izdavača odnosno razvoja digitalnog tržišta uopće.
Kako vidite ulogu HUDI-ja u promicanju industrije digitalnog izdavaštva i oglašavanja u Hrvatskoj?
HUDI je jedna progresivna pojava na digitalnom tržištu, koja je nastala u pravo vrijeme, a omogućuje normiranje, standardizaciju, usvajanje novih znanja i tehnologija, reguliranje postupanja, odnosno uvodi red u poslovanje i stvara preduvjete za jasno tržišno natjecanje.
Kako planirate poticati inkluzivnost unutar udruge, osobito uzimajući u obzir raznolikost digitalnih izdavača u Hrvatskoj?
Transparentnošću aktivnosti, jasnom definicijom ciljeva, uzimajući u obzir specifičnost svakog pojedinog medija.
Što za vas znači biti dio izvršnog odbora HUDI-ja?
Prilika za učenje, doprinos iskustvom i zabava.
Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medie, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.