Novi direktor Jenza, aplikacije koju je razvio zagrebački Q, očekuje velik rast broja korisnika ovog rješenja za internu komunikaciju u kompanijama. Aplikacija je i u nominirana u natjecanju 'Best Mobile App'
'Jenz će početkom 2021. imati više tisuća aktivnih korisnika'
Marko Kučić novi je CEO Jenza, internog startupa domaće IT tvrtke Q, koji ima za cilj povezati, angažirati i informirati zaposlenike te mijenjati poslovnu kulturu. Uz nekoliko stranih i domaćih tvrtki koje već koriste ovo rješenje, poput hrvatskog Deloittea, trenutno je u procesu onboardinga ukupno 10-ak kompanija.
- Jenz je u ruke klijenata došao u travnju, baš u vrijeme lockdowna, kada im je pomogao da na jednom mjestu informiraju zaposlenike o svim važnim vijestima. Uvjetovani rad od kuće pogodovao je povećanoj potražnji od očekivane, s obzirom na to da je izgradnja snažnog timskog duha postala goruća tema za svakog poslodavca. Drago nam je u kojem se smjeru Jenz razvija, te očekujemo da ćemo početkom 2021. imati nekoliko tisuća aktivnih korisnika i još veći broj klijenata - ističe Kučić koji je inače i suosnivač startupa.
Na Jenzu je do sada radilo više od 30 stručnjaka iz različitih područja kako bi stvorili rješenje za internu komunikaciju. Funkcionira kao moderna, zatvorena društvena mreža koja olakšava i značajno unaprjeđuje informiranje i povezivanje zaposlenika. Aplikacija ima osam značajki, a zaposleniku je dovoljna minuta dnevno da ih pregleda: Službene obavijesti, Objave zaposlenika, Profil zaposlenika, Status odsutnosti, Pohvali kolegu, Anonimni pretinac prijedloga i žalbi, Anonimke ankete te Kalendar događanja.
Rezultati anonimne ankete pokazali su konkretne benefite upotrebe Jenza - 87% zaposlenika ima odličnu komunikaciju s kolegama, 90% zaposlenika osjeća potporu nadređenih i 96% zaposlenika savršeno razumije svoje zadatke i ciljeve. Iako je aplikacija nova na tržištu, već je nominirana i za prestižnu nagradu “Best Mobile App 2020”, čiji se rezultati očekuju tijekom prosinca.