Ne dogodi se prečesto, no najbrojnija svjetska društvena mreža 'padne' barem 3 ili 4 puta godišnje, a posljedica toga nije samo bijes korisnika nego i gubitak novca
Kad ne radi, Facebook gubi 150.000 kuna u jednoj minuti
Krajem listopada Facebook se srušio, a iako najpopularnija svjetska društvena mreža nije radila tek nešto više od pola sata to ju je itekako koštalo. Ne samo zbog bijesa korisnika, lošeg imidža nego i u količini novca koju u to vrijeme nisu mogli naplatiti od oglašivača jer oglase nisu prikazivali.
Vodeći se javno dostupnim podatkom o prihodima kompanije Facebook, a koji je u trećem kvartalu 2014. iznosio 3,2 milijarde dolara, novinari Atlantica izračunali su koliko je to novca mjesečno, dnevno i, konačno, po minuti. Dakle, Facebook zaradi nešto više od 35 milijuna dolara dnevno, malo manje od milijun i pol dolara po satu, točnije 24.420 dolara u minuti.
U 35 minuta, koliko je trajalo zadnje rušenje Facebooka, kompanija je izgubila oko 854.700 dolara, odnosno nešto više od 5 milijuna kuna.