Obavijesti

Tech

Komentari 73

Kako Hrvatska može uspjeti? "Skupi ste, a djeca su roboti"

Kako Hrvatska može uspjeti? "Skupi ste, a djeca su roboti"
1

Jedno od najboljih predavanja na Bug Future Showu bilo je ono irskog ekonomskog stručnjaka Davida McWilliamsa, koji je podijelio niz lekcija za hrvatsku ekonomiju

Irski ekonomski stručnjak David McWilliams na ovogodišnjem je Bug Future Showu imao jedno od najboljih predavanja u kojem je govorio i o budućnosti Hrvatske, a o gospodarskim pitanjima govorio i kroz vlastite primjere sa Zlarina, na kojem ima kuću. Njegova poruka Hrvatskoj je bila da ne iskorištava svoje potencijale i brojne prednosti koje ima. Uspoređujući irski razvoj s boksom Muhameda Alija i Georgea Foremana, naglasio je da je bitno imati plan i strategiju, koja je i Aliju omogućila pobjedu. Pun šaljivih primjera i o našem mentalitetu, Hrvatskoj je poručio da se ne odriče kune i da bi ulazak u eurozonu bio glup potez, osobito ako želimo izraditi industriju. Kao problem na našem putu prema uspjehu vidi to što je zemlja preskupa te bi morali postati jeftiniji i dostupni investitorima, ako bi htjeli pokrenuti neku industriju.

- Morate krenuti jeftino - rekao je McWilliams i dodao da svaka tvrtka koja želi ući u tehnološku (ili neku drugu) industriju mora imati kompetitivnu prednost, a Hrvatska je preskupa i nije dovoljno produktivna za tu razinu troškova.

 Kritizirao je i naše obrazovanje, za koje je rekao da od djece proizvodi robote, a ne kreativce koji su ključni za stvaranje uspješnog gospodarstva. Kao primjer je spomenuo irskog pisca Jamesa Joycea koji je živio u Puli koja je početkom 20. stoljeća imala 3 kina. Otišao je u Irsku i sa hrvatskim i talijanskim novcem tamo otvorio kina. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 73
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.