Obavijesti

Tech

Komentari 34

Kao svemirski brod na cesti: Baš svi opsjedaju Audijev Q8

Kao svemirski brod na cesti: Baš svi opsjedaju Audijev Q8
12

Gdje god smo se pojavili s novim Audijem Q8, prolaznici su ga opsjedali. Zabavno je bilo sjesti na terasu kafića i gledati kako se uz njega okuplja gomila znatiželjnika, kao da prvi put vide auto

VIDEO

Novi Q8 je automobil koji jednostavno privlači poglede. Po reakcijama i pogledima tisuća ljudi na koje smo naišli tijekom tjedan dana testa bilo je jasno da im je ovaj auto odmah postao predmet želja. 

Naravno, radi se o željama koje većini nisu ostvarive, Q8 je auto za milijunaše, no zašto ne maštati. Pogotovo kad je stvar o kojoj maštamo tako zavodljiva. U svakom pogledu Q8 je najimpresivniji auto koji je ikad izašao iz Audijevih tvornica. Pet metara dugačka i čak dva metra široka grdosija izrazito agresivnog i sportskog izgleda fantastično izgleda iz kojega god kuta je pogledali, a isti dojam ostaje i kad uđete u vozilo. Unutrašnjost je prilično generična, i novi A6, A7 i A8 izgledaju vrlo slično iznutra, no svejedno impresionira. Ispred vozača su vrhunski digitalni instrumenti s mnoštvom funkcija, a kabinom dominiraju dva velika središnje smještena zaslona osjetljiva na dodir kojima se upravlja većinom funkcija i koji zamjenjuju većinu tipki, pa tako i one za klima-uređaj. 

Iako je Q8 svojevrsni sportski SUV sa stražnjim dijelom u stilu kupea, auto je izuzetno prostran. Na stražnjoj klupi je obilje prostora, a u prtljažnik stane 605 litara. 

U vožnji je Q8 prava simfonija na kotačima. Iza oznake 50 TDI krije se zapravo trolitreni V6 dizelski motor s raskošnih 286 KS. Dovoljno da 2,2 tone tešku grdosiju pretvori u pravog sprintera. Kako drukčije opisati ubrzanje do 100 km/h za samo 6,3 sekunde. I maksimalna brzina od 245 km/h je fascinantan podatak, no još više impresioniraju sama vozna svojstva. Zahvaljujući odličnom zračnom ovjesu, automobil može biti iznimno udoban ili sportski “zategnut”, a upravljanje stražnjim kotačima čini ulaze u zavoje još preciznijima. Zbog toga Q8 može biti zabavan u vožnji. Ipak, njegov omiljen teren je otvorena cesta ili autocesta, gdje je kralj zbog spoja performansi i vrhunske udobnosti,  dodatno naglašene dobrom zvučnom izolacijom. 

Audijev izlet u klasu ekskluzivnih “coupe SUV-ova” pun je pogodak. Prema našemu mišljenju, Q8 je impresivniji od glavnih konkurenata, X6 i GLE Coupea. 

Golemi kotači


Ovo je bilo prvi put da smo testirali auto s kotačima promjera 22 inča. Impresivni naplaci stoje gotovo 15.000 kuna, a ako ne odaberete paket S-line, cijena im se penje na 38.960 kuna. S-line paket stoji više od 47.000 kuna, pa je odmah jasno odakle se nakupilo gotovo 250.000 kuna dodatne opreme. 

Digitalni raj


Digitalni instrumenti preko cijelog ekrana mogu prikazivati karte navigacije s Google satelitskim snimkama okoliša. Dva središnja zaslona čine Audi MMI touch sustav, koji smo već upoznali na modelima A6, A7 i A8. I instrumenti i MMI zasloni dio su serijske opreme na Q8. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 2230 kg
dimenzije: 499x200x171 cm
obujam: 2967 ccm
snaga: 210 kW/286 KS  
0-100 km/h: 6,3 s
najveća brzina: 245 km/h
potrošnja: 6,6 l/100 km
cijena: 991.122 kn (testni model)    749.992 kn (osnovni model)

Audi Q8 50 TDI Quattro Comfort u opremi ima 22” naplatke, paket S-line, zračni ovjes, upravljanje stražnjim kotačima, sjedala u kombinaciji koža-alcantara

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 34
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina
SMZBOG LOŠE POTRAŽNJE

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina

Američki proizvođač električnih automobila Tesla izvijestio je da će otpustiti 300 radnika zaposlenih 'na određeno vrijeme' u pogonu kod Berlina, nakon najave otkaza širom svijeta zbog posustajanja potražnje i oštre cjenovne konkurencije
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle