Obavijesti

Tech

Komentari 51

Karavanska Astra: Najbolje i najveće što Astra može nuditi

Karavanska Astra: Najbolje i najveće što Astra može nuditi
5

Kompaktna Astra je jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj, no trebate li veliki obiteljski automobil bolje rješenje je njena karavanska izvedba...

VIDEO

Kompaktna Astra je jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj, no trebate li veliki obiteljski automobil bolje rješenje je njena karavanska izvedba. 

Testirali smo dizelski top model sa 160 KS snažnim motorom, top paketom opreme i oko 70.000 kuna vrijednosti dodatne opreme sastavljene po principu “nema što nema”. Automobil tako oduševljava apsolutnim luksuzom. Kožom presvučena sjedala ne samo da su grijana nego su i hlađena, LED Matrix svjetla paze da ne zasljepljujete ostale sudionike u prometu, a pritom ostatak ceste osvjetljavaju maksimalno moguće, a moderni sustavi za pomoć u vožnji omogućuju vam da na trenutke potpuno prepustite kontrolu samom automobilu.

Motor je izvrstan, iako pomalo grubog i glasnog rada. Biturbo dizelaš obujma 1,6 litara razvija čak 160 KS što je velika snaga za Astru tako da maksimalna brzina iznosi odličnih 220 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h traje manje od devet sekundi. Pritom se potrošnja tijekom  testa u gradu kretala oko 6,5 l/100 km, a kombinirano je bila ispod 6 l/100 km. Odličan rezultat za snažni i veliki automobil. Astra je izuzetno prostran automobil, a to i ne čudi s obzirom na vrlo velike vanjske dimenzije. Dužina od 470 centimetara koja više spada u srednju nego u kompaktnu klasu može biti problem prilikom lutanja za parkiralištima u gradu, no zato u unutrašnjosti Astra nudi pravu raskoš.

Straga, bez pretjerivanja, ima mjesta i za osobe visoke dva metra, dok u prtljažnik stane od 540 do 1630 litara. Idealno za potrebe velike obitelji. U vožnji se, osim komforom, Astra ističe vrlo dobrim sportskim sposobnostima, a to je dobro jer onaj koji kupuje ovako snažan motor želi i dobra vozna svojstva.

Upravljač je izravan, a ovjes dobro odrađuje posao i prilikom pretjerivanja. Pritiskom na tipku za odabir sportskog načina rada Astra postaje još sposobnija, no nauštrb udobnosti i uglađenosti. Cijena viša od 245.000 kuna nije realno mjerilo stvari jer ovaj automobil je opremljen gotovo svime što u Astru možete staviti. Mnogo bolju sliku pokazuje 173.228 kuna, koliko Opel traži za isti model bez  luksuznih dodataka, ali svejedno s izuzetno bogatom opremom. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 51
VIDEO

Prvi spam ikad naljutio je 393 ljudi, evo što je pisalo u poruci
BIJES U ARPANETU

Prvi spam ikad naljutio je 393 ljudi, evo što je pisalo u poruci

Na današnji dan 1978. godine Gary Thuerk iz tvrtke DEC postao je prvi (poznati) spammer. Umjesto da šalje zasebnu poruku svakom primatelju, poslao je poruku na skoro 400 ljudi

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'
PROPUTOVAO 194 DRŽAVE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'

eSIM je digitalna SIM kartica koja omogućava aktivaciju podatkovnog plana operatera bez upotrebe fizičke SIM kartice. - U fokusu nam je kvaliteta povezanosti, 5G mreža gdje god je to moguće - rekao nam je Iličić.
Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE