Citroën C3 Aircross donosi očekivano originalan i hrabar dizajn te pomalo neočekivani napredak u voznim osobinama
Kombinacija ekstravagancije, praktičnosti i zabave u vožnji
U Navali novih malih SUV automobila, C3 Aircross se uspio istaknuti i postati instant-zvijezda, tako da već sad možemo reći da ga očekuje svijetla budućnost.
Ono što ga čini potpuno drugačijim od drugih je originalni i hrabri dizajn s kojim se definitivno izdiže od sivila prosječnosti. A u kombinaciji s najprostranijom unutrašnjosti u klasi i vrlo dobrim voznim osobinama pokazao se kao pun pogodak te je prodaja diljem Europe krenula eksplozivno.
Naš testni C3 Aircross pravi je primjer šarenila koje ovaj auto nudi. U ponudi je čak 85 kombinacija boja, a narančasta u kombinaciji s bijelim krovom je zaista efektna. Isto vrijedi i za uređenje unutrašnjosti s neobičnim sjedalima koja su zaista iznadprosječno udobna. Tu je i mnogo maštovitih detalja, ali i neki koji smetaju. Posebice tu mislimo na komande klima-uređaja koje su po uzoru na Peugeot gotovo u potpunosti prenesene na zaslon osjetljiv na dodir što nije najergonomičnije rješenje na svijetu.
Oprema testiranog auta je vrhunska, ima sve što u ovoj klasi možete zamisliti i zaista se u njemu osjećate luksuzno, no ono što još više oduševljava su prostranost i praktičnost. C3 Aircross je bez sumnje lider klase. U prtljažnik stane 410 litara, a pomaknete li kliznu stražnju klupu prema naprijed volumen raste na čak 520 litara, dok straga još ima dovoljno mjesta za osobe do 180 cm visine.
C3 je ugodno iznenađenje i u pogledu dinamike vožnje. Pri agresivnijoj vožnji ponaša se bolje od bilo kojeg drugog Citroëna, evidentan je veliki napredak u pogledu ovjesa, ali i upravljača. Ono što još smeta je mjenjač labave ručice dugog hoda, zamjerka svim Citroënima. Dizelski motor s 99 KS je jedan od najboljih na svijetu u klasi. Primjer kako jedan dizelaš može biti kultiviran, tih, miran i izuzetno štedljiv. U gradu smo tako trošili samo 5,9, a kombinirano tek 5,1 l/100 kilometara. Performanse, naravno nisu sportske, no Aircross je sasvim dovoljno brz i izdržljiv za, primjerice, dulja obiteljska putovanja i izuzetno okretan u gradu. I uz to jedan od najkomfornijih u klasi. Cijena testiranog modela nije mala, no to je zbog izuzetno bogate dodatne opreme.
dimenzije: 415x176x164 cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 73 kW/99 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,5 s
najveća brzina: 175 km/h
potrošnja: 4,0 l/100 km
cijena: 180.054 kn (testni model) 147.900 kn (bez doplata)
Testirani Citroën C3 Aircross Shine BlueHDi 100 u opremi ima automatsku klimu, presvlake sjedala tkanina/koža, kliznu stražnju klupu, Head up zaslon, Bežično punjenje telefona, Hi-Fi sustav...