Obavijesti

Tech

Komentari 0

Komunikacijski događaj oduševio regionalnu publiku!

Komunikacijski događaj oduševio regionalnu publiku!
1

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 04, okupio je 7. lipnja u Banja Luci, oko 1000 domaćih i regionalnih posjetilaca. Predstavnici medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojni studenti, nisu krili oduševljenje bogatim programom događaja. 18 predavanja i 4 panela odvijali su u tri konferencijska prostora prepuna posjet u CineStar 4DX Delta Planet Banja Luka.

VIDEO

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 04, okupio je 07. juna u Banjaluci, oko 1000 domaćih i regionalnih posjetitelja. Predstavnici medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojni studenti, nisu krili oduševljenje bogatim programom događaja. 18 predavanja i 4 panela odvijala su u tri konferencijska prostora prepuna posjetitelja u CineStar 4DX Delta Planet Banja Luka.


Program ovogodišnjeg događaja činilo je oko 40 svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka, koji su podijelili svoja znanja, primjere dobre prakse, savjete i trendove iz oblasti komunikacija, medija, novih tehnologija, kreativne ekonomije, dizajna, odnosa s javnošću, marketinga, gaming industrije i preduzetništva.


Kvalitetna edukacija, povezivanje i uspostavljanje novih poslovnih suradnji i ove godine su bili neizostavan dio događaja. Pored konferencijskih dvorana, koje su već dobro poznate kao Uran, Merkur i Jupiter, CineBar u okviru CineStar-a, bio je posvećen upravo kreiranju kontakata, prijateljstava i novih poslovnih priča. Mnogobrojne interaktivne zone u pauzama između predavanja i panela, upotpunile su ugođaj za posjetitelje. Najsretniji posjetitelji osvojili su mnogobrojne poklone i nagrade, te sa događaja otišli prepuni pozitivnih utisaka i sa osmijehom na licu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.


Od Jacka Murraya (MediaHQ, Irska) saznali smo zašto je storytelling važan u odnosima s javnošću, te kako da na najbolji način ispričamo nečiju priču. S njim se složila i Eva Zahrawi Ruiz (brend i marketing direktorica, Nizozemska) koja je napomenula da svi mi trebamo ispričati dobru priču, te da je outdoor marketing prošlost. Kako se kroz integriranu priču povezati sa potrošačima, naučili su nas Vladimir Mitrović i Marko Marjanović iz agencije Ovation BBDO - “Integriran pristup nadmoćan je u borbi za pažnju potrošača”.


Na ovogodišnjem Play Media Day 04 mnogo se pričalo o novim tehnologijama i digitalnoj transformaciji.  “Imamo li mogućnost izbora kao ljudi u svijetu digitalne transformacije? Kao svjesna bića na individualnom nivou imamo mogućnost izbora, ali i odgovornost da budemo čovjek u svijetu robota - super-human”, poručila je Larisa Halilović, stručnjakinja za obrazovanje. Miloš Trkulja, savjetnik za strateški razvoj, kaže da je tranzicija digitalne transformacije toliko velika, da ne znamo kako će izgledati za par godina, sa zaključkom da je digitalna transformacija jedini pobjednik marketinga.


Igor Grmuša, country manager agencije Degordian Srbija, govorio je o novim tehnologijama u službi marketinga, dok su se Danijel Subotić (ASW inženjering) i Dominik Šafarić (Styria.AI) fokusirali na izazove i širinu strojnog učenja. Ono što je bitno da zapamtimo  - Strojno učenje “neće uništiti svijet”!

 


Paneli su, kao i uvijek privukli najviše pažnje. Što smo zaključili iz zanimljviih diskusija? Agencije na Balkanu mogu parirati  svjetskim trendovima, uz napomenu da se briše razlika izmedju digitalnih i tradicionalnih agencija. “Influencer” postaje zanimanje, koje pored svih prednosti, sa sobom nosi i veliku odgovornost. Podcast je medij budućnosti i definitivno novi kanal komunikacije za oglašivače.


Daniel Ackermann, osnivač agencije Degordian, podsjetio nas je da je ljubav u poslu najvažnija, a da prioritet uvijek treba biti učenje, a ne zarada.
Naravno, neizostavne su bile i teme o PR-u, dizajnu, kulturi i kreativnoj industriji.


Play Team, koji je organizator događaja, opravdao je očekivanja posjetitelja, pokazao da je i ove godine odličan domaćin i još jednom uspio u namjeri, da Banja Luku pozicionira na mapu kreativne industrije regije. Mnogobrojni gosti su po prvi put posjetili grad na Vrbasu, te iskoristili priliku da svoj boravak produže i na predstojeći vikend, kako bi obišli turističke i kulturne destinacije  Banja Luke i okoline. Play Media Day je ponovo dokazao da je fantastičan spoj edukacije, networkinga i zabave.


Partneri Play Media Day 04 su: Delegacija EU u Bosni i Hercegovini, OSCE, Grad Banjaluka, Addiko Bank, Mtel, Huawei, Molson Coors i Staropramen, Teleklik, Sensation, Franck, Manja, Avon, Hotel Vidović, Travel4Fun, Pickbox i CineStar.


Vidimo se i iduće godine na Play Media Day 05! Ne zaboravite, komunikacija je beskonačna!

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle
Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!

Plus+ Naslov iz 2017. nas je financijski unazadio dvije godine, a vjerojatno će i ovaj. Ali ovaj put imamo puno ponuda za sve naše igrače, ali najviše za jednog. Uvjeren sam da će Rijeka biti prvak, kaže Damir Mišković