Obavijesti

Tech

Komentari 0

LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu

LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu
2

Metaverse je za nas još jedan od terena na kojima pomičemo granice osigurateljnog svijeta, rekao je predsjednik Uprave Croatia osiguranja Davor Tomašković

U sjedištu Croatia osiguranja, predsjednik Uprave Davor Tomašković, direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko, i Davor Bruketa kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, predstavili su LAQO Muzej osiguranja na platformi Decentraland, prvi takav muzej na svijetu u metaversu. Ulaskom u virtualni svijet metaversa Croatia osiguranje sa svojim brandom LAQO, prvim hrvatskim 100 posto digitalnim osiguranjem i tech inovacijom, nastavlja predvoditi osigurateljno tržište inovacijama u digitalnom svijetu.

U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazani su načini osiguranja koji predstavljaju povijest, te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osigiranje i LAQO koja postaju standard. Posjetitelji mogu vidjeti kako je nekada izgledao put do osiguranja kroz neprohodnu šumu obrazaca i primjerice čekanja u redu pred šalterom. Danas je to stvar prošlosti, a LAQO svojim posjetiteljima na metaversu osim brzog i jednostavnog ugovaranja osiguranja pokazuje i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

„Od samog početka LAQO kontinuirano radi na jačanju svog digitalnog identiteta kroz brojne inovacije. Sada smo ušli u metaverse te stajemo uz bok tehnološki najnaprednijim kompanijama kao prvi s naših prostora. Inovacija je u srži brenda, a to pokazuju projekti koje smo do sada uspješno implementirali - LaqoPrevent program kojim doprinosimo povećanju sigurnosti u prometu i smanjenju emisija CO2 tijekom vožnje te plaćanje kriptovalutama. Možda ne znamo kako će izgledati budućnost, ali smo za nju spremni“, rekla je Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Govoreći o perspektivama metaversa na predstavljanju Muzeja, Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey rekao je: „Proteklih godina, metaverse je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardwarea. Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverse. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca.“

Croatia osiguranje kao digitalni i tržišni lider kontinuirano predvodi promjene na osigurateljnom tržištu. Iskorak u metaverse samo je jedna od digitalnih inicijativa Croatia osiguranja koje je u zadnje tri godine uložilo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju vlastitog poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osigurateljnoj industriji.

„Mi u Croatia osiguranju u novim tehnologijama vidimo priliku. Metaverse je za nas još jedan od terena na kojima pomičemo granice osigurateljnog svijeta. U razvoj znanja kroz suradnje s fakultetima, visokim obrazovnim institucijama i podršku brojnim stručnim projektima u posljednje

smo tri godine uložili više od četiri milijuna kuna. Naš poslijediplomski specijalistički studij u suradnji s Fakultetom elektorotehnike i računarstva upisao je već treću generaciju i otvoren je svima na tržištu. Dvostruko smo povećali broj zaposlenih u IT-ju i na digitalnim funkcijama, a kroz posebne programe razvoja zapošljavamo i mlade IT pripravnike. Naši digitalni projekti osvajaju nagrade i postižu odlične rezultate. Surađujemo s vodećim domaćim i svjetskim tehnološkim providerima na vrhunskim rješenjima za klijente. Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna“, rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger
SRUŠILO SE SVE

Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger

Brojni korisnici Facebooka na drugim društvenim mrežama, poput X-a, javljaju kako im se pojavljuje greška, a izgleda da problema imaju i Instagram i WhatsApp
Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'
NOVI KRAH METE

Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'

Marko Rakar objasnio je kako se radi o tisućama servera te kako se te greške uglavnom događaju kad puste novu verziju koda koja poremeti rad sustava
Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika
EGZODUS

Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika

Od listopada ove godine broj korisnika X-a je pao s 32,3 milijuna na 29,6 milijuna. Prvi znaci egzodusa pojavili su se nakon što je Musk počeo koristiti X kao platformu za predizbornu kampanju Donalda Trumpa.