Obavijesti

Tech

Komentari 35

Luksuz, stil i komfor: Ovo je najnapredniji Renault u ponudi

Luksuz, stil i komfor: Ovo je   najnapredniji Renault u ponudi
5

Espace je u novoj generaciji postao svojevrsni crossover, no osnovna filozofija se nije mijenjala. U unutrašnjosti nudi obilje mjesta, praktičan je i luksuzan.

VIDEO

Vožnja od četiri sata u novom Espaceu pravo je opuštanje. Kožom obložena ergonomska sjedala koja masiraju leđa, vrhunski audio sustav, najveći zaslon osljetljiv na dodir u nekom automobilu na našem tržištu, ogromni krovni otvor, mnogo ambijentalne rasvjete, tempomat koji sam održava razmak,  stražnja sjedala koja se preklapaju dodirom LCD zaslona...

U Espaceu se zaista osjećate kao da vozite automobil najviše klase, prepun najnovijih tehnoloških i luksuznih dodataka. Dodajmo tome još upečatljiv izgled i obilje prostora i jasno je kako Renault s Espaceom ima zvijezdu koja bi mogla podignuti dosta prašine. U odnosu na prethodnika Espace će zasigurno privući nove kupce koji traže nešto drugačije, a opet vrlo iskoristivo vozilo. Uz svu vrhunsku opremu koju smo već nabrojali, Espace nudi i sustav upravljanja na sve kotače, elektronički upravljane adaptivne amortizere, te sustav Multi-sense kojim se mogu mijenjati mnoge postavke poput rada motora, mjenjača, upravljača, ovjesa... 

Za pogon ovog 486 cm dugačkog automobila brinu se dizelski motori. Slabiji ima 130 KS, a snažniji 160 i biturbo tehnologiju. U kombinaciji sa slabijim motorom dolazi ručni, dok je snažniji uparen s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Kupac može birati između tri razine opreme. Osnovna Life već donosi prednja LED svjetla, alu naplatke od 17 inča, krovni otvor, automatsku klimu, hands free karticu, navigaciju, veliki LCD zaslon... Tu je još bogatiji Zen paket opreme te Initiale Paris opremljen po logici ‘nema što nema’. Osnovni Espace stoji 279.900 kuna, a zbog velikog interesa kupaca u Europi u hrvatske salone  prvi modeli dolaze tek u kolovozu. 

Renault

Initiale Paris: Oprema za najizbirljivije

Top model Initiale Paris u opremi ima gotovo sve što si u modernom automobilu možete zamisliti, a svaki automobil opremljen s ovom razinom opreme u tvornici prije isporuke prolazi još dodatnu provjeru od 24 sata kako bi sve bilo savršeno u redu. Cijena od 369.900 kuna je na prvi pogled vrlo visoka, no s obzirom na opremu radi se o možda najboljoj vrijednosti za novac.  

Renault

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 35

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja