Testirani CX-3 s top paketom opreme podsjeća na automobile visoke klase. Tu je i automatik te pogon na sve kotače tako da je i ukupna cijena pozamašna
Mazda CX-3 na testu: Najbolji je, ali i najskuplji auto u klasi
Mazda se trudi svakim svojim modelom postaviti mjerila u klasi. Tako je i s malim crossoverom CX-3.Automobil se zaista fantastično vozi. Upravljač, mjenjač i motor oduševljavaju a sasvim prihvatljiva je i potrošnja goriva koja se tijekom testa u gradu kretala oko 8,0 l/100 kilometara.
Za snažni benzinac s automatikom i pogonom na sve kotače to je odlično. Pored dinamičkih svojstava na visokoj razini je i komfor. Unutrašnjost izgleda spektakularno. Dvobojna sjedala presvučena kožom i sila najmodernije tehnologije i luksuza. Kao da sjedite u top izvedbi auta srednje klase. Nažalost, sve to kao posljedicu ima visoku cijenu. Čak 243.888 kn je mnogo više nego što su kupci ove klase navikli.
Tvornički podaci:
- masa: 1340 kg
- dimenzije: 428x177x154c m
- obujam: 1998 ccm
- snaga: 110 kW/150 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 9,6 s
- najveća brzina: 195 km/h
- potrošnja: 6,3 l /100 km
- cijena: 240.588 kn (testni model) 243.888 kn (bez doplata)
Mazda CX-3 Revolution Top G150 AWD u serijskoj opremi ima head up zaslon, automatsku klimu, navigaciju, kožnata sjedala, LED prednja svjetla...