Obavijesti

Tech

Komentari 1

Na društvenim mrežama često se žalimo, a najviše na Fejs

Čak 897 milijuna pritužbi objavi se godišnje na društvenim mrežama, gotovo 18 posto ljudi žali se na nešto svaki tjedan, a najčešča meta je - Facebook

VIDEO

Službeni profili tvrtki i proizvoda na društvenim mrežama najlakši su način da izrazimo svoje mišljenje o njima, a obično ljude na reakciju potakne negativno iskustvo, stoga ne čudi da kompanijski profili na društvenim mrežama postaju službe za korisnike. Oko 10 posto ljudi na nešto se žali svaki dan, 17,2 posto njih svaki tjedan, a godišnje se na društvenim mrežama objavi oko 897 milijuna pritužbi, pokazalo je istraživanje tvrtke Venture Beat koje bi tvrtkama trebalo pomoći kako da što efikasnije koriste svoje kanale na društvenim mrežama i da bolje komuniciraju s korisnicima. 

To im je svakako potrebno, budući da je istraživanje - provedeno na više od 11.000 američkih korisnika interneta, pokazalo da 32,8 posto tvrtki nikad ne odgovori na pritužbe korisnika. Kao svijetli primjeri navedene su tvrtke Nike, Sony i HP, dok su negativni, oni koji ne mare za kritike koje njihovi korisnici ostavljaju na društvenim mrežama - Comcast, Verizon i Walmart.

Na popisu tvrtki koje dobivaju najviše upita nema puno iznenađenja. To su telekomi, koji su i u Hrvatskoj među prvim uspostavili online službe za korisnike te veliki prodajni lanci. Međutim, zanimljiv je podatak da je tvrtka na koju se najčešće ljudi žale na društvenim mrežama - Facebook! 

Vip forum je online zajednica u kojoj možete pronaći iskustva i savjete vezane za tehnologiju i gadgete te saznati odgovore na pitanja o različitim proizvodima i telekomunikacijskim uslugama.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama