Nakon gotovo pet godina postojanja Facebook stranica 24sata okupila je više od milijun fanova. Time je samo učvrstila svoju poziciju na ovoj društvenoj mreži
Na Facebook stranici 24sata okupili više od milijun fanova!
Sa milijun fanova, koliko se nalazi na Facebook stranici, 24sata čvrsto drži prvu poziciju među svim hrvatskim medijima! Ova brojka samo je potvrda snage brenda 24sata, koji i na društvenim mrežama drži vodeću poziciju.
Ova brojka dokaz je naše duboke posvećenosti dvosmjernoj komunikaciji s publikom, u kojoj su društvene mreže ključna platforma. Sve što radimo, radimo isključivo za korisnike , istaknuo je Boris Trupčević
Iako smo s Facebook aktivnostima počeli i ranije, ozbiljnije korištenje ovog kanala odrađeno je u suradnji sa zagrebačkom agencijom Degordian (tada iStudio) u prvoj polovici 2010. godine. Prvi post objavili smo 27. svibnja i od tada nije bilo dana bez naše objave. Proteklih pet godina obilježili su brojni događaji i priče, a u narednim danima naše ćemo fanove podsjetiti na one najupečatljivije . Stalan rast fanova osigurao nam je prvu poziciju među hrvatskim stranicama već za nekoliko mjeseci, kada smo prestigli posljednjeg konkurenta. No rast tu nije stao, tako da danas s ponosom možemo reći da okupljamo najbolju i najbrojniju zajednicu u Hrvatskoj.
-
Milijun
fanova za nas nije samo potvrda popularnosti 24sata i uspješnog
prepoznavanja želja i potreba čitatelja, korisnika ili publike. To je
dokaz naše duboke posvećenosti dvosmjernoj komunikaciji s publikom, u
kojoj su društvene mreže ključna platforma. Sve što radimo, radimo
isključivo za korisnike
- istaknuo je
Boris Trupčević
, direktor Styria Media Internationala AG za Hrvatsku.
Isto tako, naše Facebook aktivnosti
donijele su nam
dvije međunarodne nagrade.
Svjetsko udruženje novinskih
izdavača
Wan-IFRA
krajem 2012. nagradilo nas je drugim mjestom u kategoriji
„Najbolje korištenje Facebooka od strane novina“ . Dodatnu težinu ovoj nagradi
nosi činjenica da se ispred nas našao tek ugledni britanski Guardian. Sredinom
2014. nagradila nas je i
asocijacija INMA
, koja nam je također drugu nagradu dodijelila
za digitalnu interakciju. Velik utjecaj na dobivanje ove nagrade imala je upravo
naša Facebook stranica.
Ovom prilikom svakako treba
izdvojiti
naš rekordan status
, kojeg smo objavili 19. lipnja 2011. godine. U njemu
je stajalo: „
tražimo osobu koja će ostaviti zadnji komentar nakon kojeg 10 minuta nitko neće više ništa komentirati :) Da vas vidimo!“. Do danas je prikupio oko
514.000 komentara
, a rasprava na njemu traje i dalje, iako smo „pobjednika“ odavno proglasili.
- Posljednjih pet godina bilo je prepuno uzbuđenja, uspona i padova. Ponosan sam da smo u tom razdoblju izgradili najjači Facebook brand u Hrvatskoj i okupili tako veliku zajednicu. U budućnosti ćemo nastaviti fanovima donositi najzanimljiviji i najrelevantniji sadržaj, ali posebnu pozornost i dalje ćemo posvetiti tome da se svi zajedno dobro zabavljamo - rekao je social media manager 24sata Bojan Rodik .
Sve koji još nisu ovom prilikom pozivamo da lajkaju Facebook stranicu 24sata i postanu dio zajednice koja ruši sve rekorde.
Pokretanje videa...