360 Smart Life Grupa iz godine u godinu ostvaruje stabilan rast, dok je poslovni prihod 360 Smart Life Grupe u prvoj polovici godine iznosio 5,470 milijardi kuna
Na hrvatsko tržište stigao je brend 360, kineski div koji radi napredne usisavače s LIDAR-om
Nakon Xiaomija, osječka tvrtka Bijelić na hrvatsko tržište dovela je još jedan kineski brend - 360 koji se bavi proizvodnjom s područja kućne sigurnosti, pametnih domova i pametnih nosivih predmeta.
Najpoznatiji su po robotskim usisavačima s naprednim tehnologijama, pa tako imaju i LIDAR, radarski sustav kakav se može naći i u samovozećim autima, za bolje kretanje kroz stanove.
360 Smart Life Grupa iz godine u godinu ostvaruje stabilan rast, dok je poslovni prihod 360 Smart Life Grupe u prvoj polovici godine iznosio 5,470 milijardi kuna što je povećanje od 13,03 % u odnosu na prošlu godinu.
Povodom otvaranja hrvatskog tržišta, Mark Mao, potpredsjednik Odjela za poslovanje s inozemstvom Grupe 360 Smart life je istaknuo: "Naša tvrtka je uzbuđena jer započinje suradnju s tvrtkom Bijelic Co za distribuciju branda 360. Vjerujemo da će Bijelic Co kao jedan od vodećih distributera odigrati važnu ulogu u donošenju naših inovacija na tržište Hrvatske, Slovenije i Crne Gore."
- Naglasak naše poslovne strategije i njene provedbe je na dovođenju i etabliranju novih brendova na naše tržište, brendova koji su itekako globalno poznati, a kojih u Hrvatskoj još nema. Tijekom proteklih 25 godina rada potvrdili smo da je put koji smo odabrali onaj pravi, a uz sve dosadašnje brendove, ponosni smo da je od danas i 360 dostupan na našem tržištu - rekao je Viktor Bijelić.