Obavijesti

Tech

Komentari 0

Nagrade IdejaX: Grand Prix osvojila agencija Studio Sonda

Nagrade IdejaX: Grand Prix osvojila agencija Studio Sonda
5

Dok je BBDO Zagreb proglašen agencijom godine, među prvih pet agencija plasirali su se redom: Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda i Señor. Zagrebačka pivovara proglašena je za oglašivača godine

VIDEO

Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade IdejaX. Grand Prix osvojila je agencija Studio Sonda za projekt Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda u kategoriji dizajn (Craft).  Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija BBDO Zagreb, dok je za oglašivača godine proglašena Zagrebačka pivovara.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade. Valja napomenuti kako su u novootvorenoj kategoriji Craft namijenjenoj dizajnerima, digitalcima i produkcijskim kućama ostvareni iznimni rezultati. 

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X u skupini Craft su: 

- Hrvatski Telekom i agencija BBDO Zagreb za kampanju Doživi više u kategoriji Film
- Zagrebačka Pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Film za kampanju Ostajemo di smo
- Vinski podrum Buzet i agencija Studio Sonda u kategoriji Dizajn za kampanju Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda

U kategoriji Media Neutral dobitnici zlatne IdejaX nagrade su:

- Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Alkoholna pića za kampanju Ostajemo di smo
- Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy u kategoriji Bezalkoholna pića za kampanju Pipi Osijek
- Savez izviđača Hrvatske i agencija Imago Ogilvy u kategoriji Društvene akcije za kampanju Boranka
- Cert.hr/CARNET i agencija Señor u kategoriji Društvene akcije za kampanju Veliki hrvatski naivci

Srebrnu nagradu u Craft skupini kategorija osvojili su:

- U kategoriji Digital Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
- U kategoriji Film Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Dobro 
- U kategoriji Dizajn CHR Eko-projekt i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Betonska knjiga

U Media Neutral skupini kategorija dobitnici srebrnih IdejaX nagrada su:

- U kategoriji Alkoholna pića Heineken Hrvatska te agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Hit s Višnjom 
- U kategoriji Alkoholna pića Zagrebačka Pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Žuja za tate
- U kategoriji Bezalkoholna pića Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy za kampanju Pipi razglednice
- U kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme Gradska knjižnica Poreč i agencija Studio Sonda za kampanju Vrati sebe u knjižnicu 

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Craft osvojili su: 

- U kategoriji Film Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za kampanju Rollover
- U kategoriji Dizajn Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy za kampanju Pipi razglednice
- U kategoriji Dizajn Cert.hr/CARNET i agencija Señor za kampanju Veliki hrvatski naivci
- U kategoriji Dizajn Mireldy i agencija Drap.Agency za kampanju Drap.Agency Rebranding

Dobitnici brončanih nagrada u skupini Media Neutral su: 

- U kategoriji Alkoholna pića Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Korner
- U kategoriji Telekomunikacije Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za kampanju Grašak/Golać
- U kategoriji Telekomunikacije Iskon Internet i Señor za kampanju Nazovi Ninu
- U kategoriji Korporativne komunikacije Adris Grupa i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Testirani na izazove

Dok je BBDO Zagreb proglašen agencijom godine, među prvih pet agencija plasirali su se redom: Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda i Señor.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu