Obavijesti

Tech

Komentari 47

Ne odskače ničim, ali na kraju priče novi Passat je vrhunski

Ne odskače ničim, ali na kraju priče novi Passat je vrhunski
7

Obnovljeni Passat je blago poboljšan u mnogim sitnim detaljima. Nema tu ničeg senzacionalnog no kad sve spojite u cjelinu, teško mu je naći jednu ozbiljniju zamjerku zamjerku

VIDEO

Redizajnirani Passat samo se detaljima razlikuje od prethodnika no ti detalji čine razliku. Poboljšan, štedljiviji motor uglađenijeg rada, bolja sjedala, klimatizacija, infotainment, sustavi pomoći u vožnji i još mnogo drugih detalja skrivenih ispod karoserije čine obnovljeni Passat osjetno boljim od prethodnika. I dalje nije auto spektakularnih detalja, no kad se sve zbroji, teško je naći bolju alternativu u srednjoj klasi.

Motor u kombinaciji s automatskim mjenjačem radi besprijekorno i dojam je da je dosta jači od deklariranih 150 KS, performanse su na granici sa sportskima, a potrošnja na testu s 5,7 l/100 km vrhunska.

Ovjes je vrlo udoban, no kad poželite voziti brže, shvatit ćete da rijetko koji auto u klasi to može kao Passat. Za pohvalu je i udobnost sjedala kao i niska razina buke tijekom vožnje .Materijali su vrlo kvalitetni, a poboljšani infotainment je bogatiji funkcijama i jednostavniji.

Jedino što nije idealno je cijena. Čak 290.000 kuna za auto koji ima prosječnu opremu i “srednji” dizelski motor poprilična je cifra. No u praksi Passat vrijedi svake lipe. 

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1550 kg
dimenzije: 478x183x148 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4 l/100 km
cijena: 290.676 kn (testni model), 217.203 kn (osnovni model)

Testirani Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Business u opremi ima LED svjetla, alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, dodirni zaslon s navigacijskim sustavom, dvozonski automatski klima-uređaj...

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 47
VIDEO

Svaki sa svojim karakterom: Testirali smo Huawei Watch GT4
TROJAC NA TESTU

Svaki sa svojim karakterom: Testirali smo Huawei Watch GT4

GT4 dolazi u tri različita izdanja, ali s impresivnom baterijom koja radi do 14 dana s jednim punjenjem. Metalna kućišta s različitom obradom i bojama te remenjem, svakom satu daju i drugačiji fokus, no nedostaje i dalje velik broj aplikacija

U Hrvatskoj više od dva i pol milijuna registriranih vozila
NOVA STATISTIKA

U Hrvatskoj više od dva i pol milijuna registriranih vozila

Broj prvi put registriranih cestovnih vozila iznosio je 190.063, uz rast od 28,6 posto u odnosu na 2022. godinu.
Helikopter Ingenuity poslao je posljednju poruku s Marsa: 'On će sada biti testna platforma...'
ISTRAŽIVANJE CRVENOG PLANETA

Helikopter Ingenuity poslao je posljednju poruku s Marsa: 'On će sada biti testna platforma...'

Dosad je Ingenuity ukupno prešao oko 17 kilometara i letio na visini od 24 metra. Na Mars je stigao u veljači 2021. na roveru Perseverance