Redizajnirani Passat samo se detaljima razlikuje od prethodnika no ti detalji čine razliku. Poboljšan, štedljiviji motor uglađenijeg rada, bolja sjedala, klimatizacija, infotainment, sustavi pomoći u vožnji i još mnogo drugih detalja skrivenih ispod karoserije čine obnovljeni Passat osjetno boljim od prethodnika. I dalje nije auto spektakularnih detalja, no kad se sve zbroji, teško je naći bolju alternativu u srednjoj klasi.
Motor u kombinaciji s automatskim mjenjačem radi besprijekorno i dojam je da je dosta jači od deklariranih 150 KS, performanse su na granici sa sportskima, a potrošnja na testu s 5,7 l/100 km vrhunska.
Ovjes je vrlo udoban, no kad poželite voziti brže, shvatit ćete da rijetko koji auto u klasi to može kao Passat. Za pohvalu je i udobnost sjedala kao i niska razina buke tijekom vožnje .Materijali su vrlo kvalitetni, a poboljšani infotainment je bogatiji funkcijama i jednostavniji.
Jedino što nije idealno je cijena. Čak 290.000 kuna za auto koji ima prosječnu opremu i “srednji” dizelski motor poprilična je cifra. No u praksi Passat vrijedi svake lipe.
Testirani Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Business u opremi ima LED svjetla, alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, dodirni zaslon s navigacijskim sustavom, dvozonski automatski klima-uređaj...