Tech

Komentari 47

Ne odskače ničim, ali na kraju priče novi Passat je vrhunski

Ne odskače ničim, ali na kraju priče novi Passat je vrhunski

Obnovljeni Passat je blago poboljšan u mnogim sitnim detaljima. Nema tu ničeg senzacionalnog no kad sve spojite u cjelinu, teško mu je naći jednu ozbiljniju zamjerku zamjerku

Redizajnirani Passat samo se detaljima razlikuje od prethodnika no ti detalji čine razliku. Poboljšan, štedljiviji motor uglađenijeg rada, bolja sjedala, klimatizacija, infotainment, sustavi pomoći u vožnji i još mnogo drugih detalja skrivenih ispod karoserije čine obnovljeni Passat osjetno boljim od prethodnika. I dalje nije auto spektakularnih detalja, no kad se sve zbroji, teško je naći bolju alternativu u srednjoj klasi.

Motor u kombinaciji s automatskim mjenjačem radi besprijekorno i dojam je da je dosta jači od deklariranih 150 KS, performanse su na granici sa sportskima, a potrošnja na testu s 5,7 l/100 km vrhunska.

Ovjes je vrlo udoban, no kad poželite voziti brže, shvatit ćete da rijetko koji auto u klasi to može kao Passat. Za pohvalu je i udobnost sjedala kao i niska razina buke tijekom vožnje .Materijali su vrlo kvalitetni, a poboljšani infotainment je bogatiji funkcijama i jednostavniji.

Jedino što nije idealno je cijena. Čak 290.000 kuna za auto koji ima prosječnu opremu i “srednji” dizelski motor poprilična je cifra. No u praksi Passat vrijedi svake lipe. 

Testirani Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Business u opremi ima LED svjetla, alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, dodirni zaslon s navigacijskim sustavom, dvozonski automatski klima-uređaj...