
Najveći adut malenog Citroëna C1 je njegov motor. Provjereni trocilindrični agregat temeljito je obnovljen, a njegova najveća prednost je mala potrošnja od 5,5 litara
Citroën C1 je i u novoj generaciji “brat blizanac” Toyote Aygo i Peugeota 108, a kako se mali Peugeot više ne prodaje u Hrvatskoj, C1 ima automatski slabiju konkurenciju. Automobil je i dalje među najmanjim u klasi, što je jasna prednost prilikom manevriranja i parkiranja u gradu. U unutrašnjosti ima sasvim dovoljno mjesta za četvero putnika, no zato je prtljažnik sa 196 litara skroman.
Najveći adut C1 je njegov motor. Provjereni trocilindrični agregat temeljito je obnovljen, a njegova najveća prednost je mala potrošnja. Na testu je C1 u gradu trošio samo 5,5 l/100 km. Motor je ugodan u vožnji ali, ruku na srce, i previše vibrira.
C1 je također udoban, ergonomski inteligentno riješen i šarmantan. Dovoljno da ga svrstamo među najpoželjnije automobile u mini klasi.