Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
7 komentara

Njuškalo raste i dalje, dobit će sustav za ocjene prodavatelja

Ulaganjima u razvoj Njuškalo će se značajno promijeniti sljedećih godina, pa će uz ocjene korisnika postati posrednik u transakcijama, uvest će mikrofinanciranje i povećati ponudu osiguranja

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Njuškalo je objavilo kako su prošlu godinu završili sa 7,3 milijuna eura prihoda, odnosno rasli su gotovo 30 posto, a cilj kompanije je do 2020. stići do 100 milijuna kuna prihoda. 

Kako bi to ostvarili i u sljedećim godinama snažno će ulagati u nove tehnologije i razvoj, rekla je izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak. 

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

- Koliko god bila složena tehnologija, naš je cilj omogućiti jednostavnu i učinkovitu prodaju ili kupovinu preko Njuškala. Primjer je funkcionalnost foto-prepoznavanja predmeta koju smo implementirali ove godine u Njuškalo aplikaciju i tako korisnicima omogućili, između ostalog, 70 posto bržu predaju oglasa – pojasnila je Soptija Šiljak i podsjetila da je to i prva takva mogućnost na svijetu u classified segmentu, za koju je zaslužan upravo Njuškalov interni tim stručnjaka te tvrtki Trikoder i Undabot. 

Ulaganjima u razvoj Njuškalo će se značajno promijeniti sljedećih godina jer kompanija planira uvesti sustav za recenziranje korisnika što bi trebalo povećati povjerenje i sigurnost pri kupnji raznih predmeta. Uz to, planiraju postati i posrednik u financijskim transakcijama, uvesti mikrofinanciranje i povećati ponudu osiguranja koja će se nuditi za kupnju raznih predmeta. 

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

- Kreativne zaposlenike hrabro smo stavili na prvo mjestu još 2007. godine, a time smo zajamčili da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace s više od 1,4 milijuna vjernih korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno – rekla je Sanda Soptija Šiljak. Dodala je kako uz rast prihoda od 30 posto i broja korisnika od 20 posto još nije dosegnut tržišni plafon, pa je u strategiji kompanije uz tehnološki razvoj i nove usluge i širenje na nova tržišta, a nakon Hrvatske i Slovenije sljedeći ciljevi su Srbija i BiH. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message