Obavijesti

Tech

Komentari 0

Novi brand za gadgete, IT uređaje i dodatnu opremu

Novi brand za gadgete, IT uređaje i dodatnu opremu
2

meanIT® je novoosnovani brand na hrvatskom tržištu i tijekom protekle godine kupcima je pripremio 40-ak novih proizvoda iz područja IT uređaja, gadgeta i dodatne opreme

Pažljivom selekcijom ponude, meanIT® posebnu pažnju poklanja proizvodima koji svojom univerzalnošću olakšavaju korisnicima upotrebu IT uređaja te im se nalaze pri ruci u svakodnevnim poslovima, na putovanju ili u tijeku rekreacije i zabave. Smartphone Promise generacija uređaja koji  koriste dvije SIM kartice za različite mreže, meanIT® Dual SIM mobiteli, pravo su olakšanje u svakodnevnoj komunikaciji. Mobitel TWIN generacije uređaja može biti vrlo dobar pomoćnik u ulozi drugog  telefona te pravi izbor za poslovnu komunikaciju. Senior mobitel iz iste serije, također nudi pregršt pomoćnih funkcija uz: velike tipke, audio reprodukciju i snimanje, FM radio, svjetiljku i SOS tipku.

Kao i uvijek kada su MeanIT® gadgeti i IT oprema u pitanju, i ovu grupu proizvoda krase iste karakteristike  - dobar dizajn, velika funkcionalnost, mala cijena i pažnja usmjerena na detalje. 

Kliknite ovdje, prelistajte cijelu ponudu i pronađite nešto za sebe!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.