Peugeot 508 je četiri godine nakon predstavljanja temeljito obnovljen. Prednji dio je potpuno promijenjen, a novosti se kriju i u unutrašnjosti te pod poklopcem motora
Novi 'kralj lavova' u Hrvatskoj: Peugeot 508 još je elegantniji
Velikim izmjenama na karoseriji Peugeot je postigao željeni efekt. Njihov najveći model, 508, sad izgleda mnogo poželjnije, svježije i elegantnije. Potpuno novi prednji dio i uočljive izmjene straga osjetno su podigle dojam koji ostavlja velika limuzina. Najveća novost u unutrašnjosti je novi multimedijski sustav s navigacijom i zaslonom osjetljivim na dodir. Najveće pojačanje pod poklopcem motora je novi 2.0 BlueHDI dizelski motor sa 150 i 180 KS. Zahvaljujući novoj AdBlue tehnologiji motor je iznimno čist i već zadovoljava buduće Euro 6 propise o ispušnim plinovima. Ostatak ponude motora sastoji se od benzinaca sa 120 i 165 KS, dizelskih motora od 115, 140, 163 i 204 KS te hibridnog sustava s pogonom na sve kotače i 200 KS.
Od sada i limuzina hibrid
Osim u povišenom karavanu RXH, hibridni sustav od sada se može dobiti i u kombinaciji s klasičnom limuzinom. U ponudi su četiri razine opreme, a najbogatija GT u seriji, između ostalog, ima i LED prednja svjetla, navigaciju, električno pokretana sjedala presvučena kožom, Head Up zaslon te još mnogo luksuznih detalja. Najnižu cijenu ima model s dizelskim motorom od 115 KS koji stoji 181.520 kuna. Prodaja novog 508 već je počela.