Tech

Komentari 0

Novi plug-in hibrid je najbolja verzija Škode Superb na tržištu

Novi plug-in hibrid je najbolja verzija Škode Superb na tržištu

Obnovljeni Superb s plug-in hibridnim pogonom je izuzetno brz, a može trošiti i manje od dvije litre. I kad ga ne punite na struju prilično je štedljiv, a kad punite možete se voziti i besplatno

TDI će i dalje ostati izbor većine, no plug-in hibrid iV je i više nego dobra alternativa. Pogotovo ako puno vozite u gradu.
Na testu smo bateriju napunili samo dva puta, a prevalili smo oko 400 km. Unatoč tome potrošnja je bila manja nego kod usporedivo snažnog  dizela, 6,1 l/100 km. Da smo punili svaki dan sigurno bismo se približili deklariranih 1,1-1,9 l/100 km po WLTP-u.

Baterija omogućava realni doseg od oko 45 km, pa će oni koji toliko prolaze dnevno trošiti samo struju, a ona za punu bateriju stoji oko 6 do 12 kuna po punjenju ili ništa punite li na besplatnim javnim punionicama. Superb iV itekako može štedjeti u gradu, no i na dužim dionicama nije veliki potrošač. Bez punjenja baterije na autocesti smo trošili manje od osam litara.

No nije sve u štednji, iV ima i druge kvalitete. Može biti pravi sprinter s ubrzanjima na razini sportskih, a kad se vozite lagano iznimno tih i komforan. Vozne osobine su dobre, dodatna masa se osjeti pri većim brzinama i agresivnijoj vožnji kroz zavoje no ne smeta previše.

Unutrašnjost je nevjerojatno prostrana, pogotovo stražna klupa. To je kao i u svakom drugom Superbu, jedino je prtljažnik osjetno manji zbog baterija. Nema 660 već 510 litara, no i to je još uvijek kraljevski prostor. Testni model je bogato opremljen SportLine s obiljem dodatne opreme i zato ne iznenađuje visoka cijena. Skromniji Superb iV s istim pogonom može biti i više od sto tisuća kuna jeftiniji. 

 

Testirana Škoda Superb Combi SportLine iV u opremi ima električno podesiva sjedala, panoramski krovni otvor, alunaplatke 19”, grijana sjedala i upravljač...