Dizajnerima korisničkog sučelja najteže je objasniti svojim roditeljima čime točno zarađuje za život. Lakše nije ni menadžerima društvenih medija i PR stručnjacima
Nove karijere: Što točno radi UI dizajner ili SM menadžer?
Među najtraženijim zanimanjima danas neka su i koja prije 10 godina gotovo da nisu postojala, a oni koji se njima bave teško mogu objasniti svojim roditeljima što točno rade. Globalna poslovna društvena mreža LinkedIn provela je istraživanje među roditeljima mladih profesionalaca te rangirala 10 suvremenih zanimanja koje oni teško razumiju.
Iako je među tim zanimanjima bio i sociolog, aktuar ili investicijski bankar, najviše roditelja ne razumije poslove svoje djece ako su poslovi vezani uz informacijsku tehnologiju. Tako najveći postotak, njih 70 posto, ne zna čime se točno bave dizajneri korisničkog sučelja web stranica ili aplikacija.
Samo malo lakše je analitičarima podataka, čiji posao ne razumije 62 posto te community menadžerima odnosno upraviteljima društvenih mreža, čiji posao ne razumije 61 posto ispitanih roditelja. Oko polovica njih ne razumije ni što točno znači baviti se odnosima s javnošću.