Astra prva u klasi donosi vrhunska Matrix LED svjetla, koja omogućuju potpuno novo iskustvo sigurne noćne vožnje. Novi Opelov adut vozili smo u Bratislavi
Novo poglavlje za bestseler: Isprobali smo naprednu Astru
Od kada je Opel Kadett predstavljen 1936. prodano je više od 24 milijuna kompaktnih Opela. Najnovija generacija Astre još je jedan dokaz koliko je Opelu važan ovaj auto.
Opel se iznimno potrudio oko dosadašnjeg najvećeg minusa Astre, velike mase. Nova generacija je tako i do 200 kilograma lakša, što se itekako osjeti u vožnji po boljim performansama i agilnijem ponašanju na cesti. Astru je sada jednostavno ugodnije voziti opušteno ali i juriti.
Dimenzije Astre su nešto smanjene, no u unutrašnjosti ima osjetno više mjesta za glavu sprijeda te za noge straga. Također se mnogo radilo na komforu, posebice na sjedalima koja su iznimno ergonomska i udobna. Osim toga uz nadoplatu nude masažu, ventilaciju i grijanje. Kao u modelima najviše klase. Iz iste klase preuzeta su i nova IntelliLux LED Matrix prednja svjetla koja automatski prepoznaju druge aute na cesti, gase pojedine segmente i ne zasljepljuju ih. Tako Astra može čitavo vrijeme voziti s dugim svjetlima bez da smeta drugima u prometu, što smo isprobali i u praksi te vidjeli kako sustav savršeno dobro funkcionira.
Svi motori u ponudi su novi. Osnovu predstavljaju benzinski trocilindrični i četverocilindrični motori sa 105 i 100 KS. Ostatak benzinske ponude razvija 125 do 200, a dizelaši 95 do 136 KS. Nova Astra će u Hrvatskoj stajati od 122.000 kuna.