I s ‘osnovnom opremom’ Megane je atraktivan, a u unutrašnjosti ima dovoljno mjesta da ga se s pravom ‘proglasi’ prostranim obiteljskim automobilom
Obilje prostora i komfor kod Meganea su na prvom mjestu
Iako zvuči ekskluzivno, oprema Limited kod Meganea s dizelskim motorom zapravo je osnovna. Zbog te činjenice, ali i zbog ne previše jakog dizelskog motora, od ovog auta nismo previše očekivali, no ugodno smo se iznenadili.
Izvana izgleda odlično i upečatljivo, pogotovo u ovoj plavoj boji. Unutra nema veliki okomiti zaslon, nego mali položeni, i to je jedini detalj po kojem otkrivate da se radi o nekom od osnovnijih modela. No tu je zato automatska dvozonska klima, navigacija što je daleko od nekog poimanja ‘osnovnog modela’. Megane oduševljava ponudom prostora (prtljažnik zapremnine 521 litre) što je logično za auto dužine čak 463 centimetra.
U pogledu voznih osobina na prvom je mjestu komfor. Megane oduševljava lakoćom kojom se ‘bori’ s lošim hrvatskim gradskim prometnicama i ‘ležećim policajcima’. Također ovjes je sposoban i za dinamičniju vožnju no tako nešto ne dopušta dizelski motor obujma 1,5 litara sa 110 KS (od nedavno je u ponudi nova verzija ovog motora snage 116 KS).
Performanse ovog auta su daleko od spektakularnih, no za obiteljske svakodnevne potrebe i duža putovanja je ovaj motor i više nego dovoljan. Oduševljava potrošnja, samo 5,5 l/100 km na testu u gradu, a na dužim putovanjima otvorenom cestom to se može i dodatno ‘spustiti’. S obzirom na to što sve nudi ovaj auto, cijena je više nego fer.
masa: 1295 kg
dimenzije: 463x181x145 cm
obujam: 1461 ccm
snaga: 81 kW/110 KS
0-100 km/h: 12,7 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 3,7 l/100 km
cijena: 166.930 kn (testni model) 122.900 kn (osnovni model)
Testirani Renault Megane Grandtour Limited dCi 110 u opremi ima dvozonsku klimu, hands free karticu, 16” alunaplatke...