Obavijesti

Tech

Komentari 11

Opel Insignia na testu: Veliki karavan koji želi biti crossover

Opel Insignia na testu: Veliki karavan koji želi biti crossover
8

I Opel je shvatio da se velik novac danas vrti na tržištu SUV-a i crossovera te je svoju Insigniju odlučio preraditi kako bi što više podsjećala na terenca. Tako je nastao Country

VIDEO

Ideja za Insigniju Country Tourer zapravo nije tako nova. Slične metode terenskog šminkanja karavana već su primjenjivali u Audiju, Volvu, Škodi, VW-u, Subaruu.

Karavanska Insignia je plastičnim dodacima na blatobranima i odbojnicima dobila zanimljiviji izgled, no nije sve samo u izgledu. U ovoj izvedbi nema pogon na sve kotače, no udaljenost od podloge je povećana za 15 mm, što može biti itekako korisno prilikom izleta na makadame, ali i u gradu prilikom penjanja na viši rubni kamen. To podizanje karoserije nije utjecalo na udobnost, ali niti na vozne sposobnosti. Vrlo dobar ovjes vrhunski filtrira neravnine i sprečava pretjerano naginjanje automobila, iako ova Insignija nije stvorena za jurnjavu nego više za udobno krstarenje.

Pritom do izražaja dolazi vrlo dobar dizelski motor koji razvija velikih 170 KS. Zapravo, ta snaga bi kod nekog drugog auta bila velika, no kod dosta teške Insignije je zapravo po mjeri. Vidi se to i po ubrzanju do 100 km/h za 10,2 sekunde, što je malo lošiji rezultat od očekivanog. Potrošnja je sa 8,7 l/100 km u gradu nešto viša nego kod tipičnog konkurenta. No Insignia je iznimno tiha, na višim brzinama poput automobila visoke klase, a svidio nam se i precizan mjenjač te izravan upravljač. Cijenom je Insignia među jeftinijim modelima u klasi, a dodatan plus je vrlo bogata opremljenost. Ipak, toliki iznos realno mogu si priuštiti samo rijetki kupci.

Tvornički podaci:

  • masa: 1660 kg
  • dimenzije: 491x186x151 cm
  • obujam: 1956 ccm
  • snaga:  125 kW/170 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h): 10,2 s
  • najveća brzina: 216 km/h
  • potrošnja:  6,7 l /100 km
  • cijena: 270.230 kn (testni model)   245.129 kn (bez doplata)

Insignia Country Tourer 2.0 CDTI Oprema: alunaplatci od 18”, automatska klima, multimedija sa touchpad upravljanjem, digitalni brzinomjer...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 11
VIDEO

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta
Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije
PRIČA O TRENERU DORTMUNDA

Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije

Otac mu je iz Donjeg Vakufa, majka iz Osijeka. Skautirao je u Hrvatskoj za Borussiju, ljetuje u Makarskoj, zna hrvatske pjesme i prati HNL, a vodio je i Haalanda, Reusa...