I Opel je shvatio da se velik novac danas vrti na tržištu SUV-a i crossovera te je svoju Insigniju odlučio preraditi kako bi što više podsjećala na terenca. Tako je nastao Country
Opel Insignia na testu: Veliki karavan koji želi biti crossover
Ideja za Insigniju Country Tourer zapravo nije tako nova. Slične metode terenskog šminkanja karavana već su primjenjivali u Audiju, Volvu, Škodi, VW-u, Subaruu.
Karavanska Insignia je plastičnim dodacima na blatobranima i odbojnicima dobila zanimljiviji izgled, no nije sve samo u izgledu. U ovoj izvedbi nema pogon na sve kotače, no udaljenost od podloge je povećana za 15 mm, što može biti itekako korisno prilikom izleta na makadame, ali i u gradu prilikom penjanja na viši rubni kamen. To podizanje karoserije nije utjecalo na udobnost, ali niti na vozne sposobnosti. Vrlo dobar ovjes vrhunski filtrira neravnine i sprečava pretjerano naginjanje automobila, iako ova Insignija nije stvorena za jurnjavu nego više za udobno krstarenje.
Pritom do izražaja dolazi vrlo dobar dizelski motor koji razvija velikih 170 KS. Zapravo, ta snaga bi kod nekog drugog auta bila velika, no kod dosta teške Insignije je zapravo po mjeri. Vidi se to i po ubrzanju do 100 km/h za 10,2 sekunde, što je malo lošiji rezultat od očekivanog. Potrošnja je sa 8,7 l/100 km u gradu nešto viša nego kod tipičnog konkurenta. No Insignia je iznimno tiha, na višim brzinama poput automobila visoke klase, a svidio nam se i precizan mjenjač te izravan upravljač. Cijenom je Insignia među jeftinijim modelima u klasi, a dodatan plus je vrlo bogata opremljenost. Ipak, toliki iznos realno mogu si priuštiti samo rijetki kupci.
Tvornički podaci:
- masa: 1660 kg
- dimenzije: 491x186x151 cm
- obujam: 1956 ccm
- snaga: 125 kW/170 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 10,2 s
- najveća brzina: 216 km/h
- potrošnja: 6,7 l /100 km
- cijena: 270.230 kn (testni model) 245.129 kn (bez doplata)
Insignia Country Tourer 2.0 CDTI Oprema: alunaplatci od 18”, automatska klima, multimedija sa touchpad upravljanjem, digitalni brzinomjer...