Obavijesti

Tech

Komentari 0

Otvoren natječaj za nagrade #kaktus2018

Otvoren natječaj za nagrade #kaktus2018

Marketing mreža raspisala je natječaj za četvrtu po redu nacionalnu dodjelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2018.

VIDEO

Nagrade se dodjeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrirane kampanje u protekloj godini. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2018 slavit će samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i unatoč teškim uvjetima inspiriraju i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Natječaj je otvoren do 20. rujna.

O tome tko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije.

Žiri iz Srbije ove godine bit će u sastavu: Ana Šutić, Creative Director, New Moment New Ideas Company; Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnet; Bojan Šaptović, Head of Creative, Pioniri Communications; Igor Grmuša, Country Manager, Degordian; Jana Savić Rastovac, Creative Director,  McCann Beograd; Marko Prokić, Creative Director, Wireless Media; Miloš Đurđević, Creative Director, Fullhouse Ogilvy; Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB; Radovan Kupres, Creative Director, LUNA TBWA; Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group; Sonja Grčić, Head of Creative & Video, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media. 

Regionalni žiri ove godine čine: Bojan Hadžihalilović, Founder and Creative Director, Fabrika (BiH); Boštjan Napotnik, Creative Director, Futura DDB (SLO); Domen Husu, Creative Director, Yin+Young (SLO); Dushan Drakalski, Chief Creative Officer Europe, Ray Production; Ilinka Crvenkovska, Creative Director, Idea Plus Skopje (MK); Nikola Žinić, Co-Chairman and Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey (HR), Petra Krulc, Executive Creative Director, Grey Ljubljana (SLO); Sašo Dimitrievski, Partner and Board Member, Pristop/Rednerspace (SLO); Sean Poropat, Partner and Creative Director, Studio Sonda (HR); Tomislav Bader, Partner, Švicarska (HR); Tomislav Krajačić, CEO/CCO, Kofein (HR); Vanja Bertalan, CEO, web.burza (HR); Žarko Dimitrioski, Creative Director, Eden na Eden (MK).

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

"U protekloj godini realizirane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vrijedne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Natječaj za KAKTUS nagrade prilika je da izmjerimo jesu li zaista drugačije ideje one koje opstaju, ali i da ocijenimo napredak struke. Pored toga, ove godine naglasak festivala bit će na kvalitetnim i izvanvremenskim egzekucijama, bez kojih ni jedna ideja ne bi mogla preživjeti. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator festivala KAKTUS 2018.

Nagrade će biti svečano dodjeljene na četvrtom nacionalnom Festivalu integriranih komunikacija – KAKTUS 2018, koji će biti održan 12. i 13. studenog u hotelu Hyatt Regency u Beogradu. 

Više informacija o natječaju potražite na www.kaktus.rs.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle