Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

Problem s otvaranjem stranice 24sata? Evo kako ga riješiti

Zbog tehničkih poteškoća kod ažuriranja softvera, dio naših čitatelja imao je problema s otvaranjem stranice 24sata preko svoje Facebook aplikacije ili Safari preglednika

Dio naših čitatelja koji mobilnoj platformi 24sata pristupaju putem Facebooka ili internetskog preglednika Safari imao je posljednjih dana problema s učitavanjem stranice 24sata na svojim mobilnim uređajima.

Problem se pojavio zbog ažuriranja Facebook aplikacije i iOS operativnog sustava na nove verzije, no ako ste vi među našim čitateljima kojima se ne učitava mobilni portal 24sata, potrebno je ukloniti podatke iz privremene memorije (povijest pregledavanja i cookije)  iz svoje Facebook aplikacije ili Safari preglednika.  

To možete učiniti na vrlo jednostavan način: 

1. Facebook:

App Facebook → Settings&Privacy →  Settings → Browser → Clear Data

U aplikaciji Facebook odabrati opciju Settings (Postavke). Kada se ušli u Postavke, odaberite opciju Media i contacts (Medijski sadržaji i kontakti). Na dnu padajućeg izbornika pronaći ćete opciju Clear your phone's browsing data (izbrišite podatke o pregledavanju).

POGLEDAJTE VIDEO:

[video: 1201555 / ]

2. Safari:

U slučaju da stranicu 24sata na svojem mobilnom telefonu ili tabletu otvarate iz Safarija, postupak je sljedeći: 

Settings → Safari → Clear History and Website Data

Na svojem uređaju odaberete ikonu Settings (Postavke) Kada ste ušli u postavke, odaberete opciju Safari.  Na dnu izbornika pronaći ćete opciju Clear History and Website Data (Očisti povijest i podatke stranice).

POGLEDAJTE VIDEO:

[video: 1201554 / ]

 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message