Obavijesti

Tech

Komentari 7

Prvi Volkswagenov potpuno električni SUV stigao u Hrvatsku

Prvi Volkswagenov potpuno električni SUV stigao u Hrvatsku
14

Nakon ID.3, novi SUV je drugi automobil iz ID linije potpuno električnih modela od kojih Volkswagen jako mnogo očekuje. Nude se dvije baterije te motori snage 148, 170 i 204 KS

VIDEO

Volkswagen je i u Hrvatskoj pokrenuo prodaju svojeg novog potpuno električnog SUV-a, ID4. Automobil svoju tehnologiju velikim dijelom bazira na ID.3, no mnogo ej veći. Riječ je o kompaktnom SUV-u poput Tiguana, dugačkom 458 centimetara. ID.4 je zbog toga vrlo prostran u unutrašnjosti, a u prtljažnik mu stanu 543 litre.

S početkom prodaje u Hrvatsku stiže sedam unaprijed konfiguriranih paketa opreme ID.4. Njihovi su nazivi City, Style, Life, Business, Family, Tech i Max. Početna cijena modela ID.4 Pure City kreće od 293.482 kune. 

Prva dva paketa opreme nude se s baterijom manjeg kapaciteta od 52 kWh (Pure). Model Pure City u kombinaciji s tom baterijom ima motor snage 148 KS, a Pure Style 170 KS. Ostale verzije opremljene su baterijom većeg kapaciteta od 77 kWh (Pro) i imaju motor snage 204 KS.

S manjom baterijom ID.4 prema WLTP-u može prevaliti 348 km prije nego što zatreba punjenje. S većom baterijom maksimalni doseg je impresivnih 522 km po WLTP-u. Snaga punjenja za modele s manjom baterijom je 50 KW (100 kW je opcija), dok se oni s većom baterijom pune snagom 125 KW. na brzom punjaču takvi modeli za oko 30 minuta mogu pohraniti dovoljno istosmjerne struje za 320 km.

S najsnažnijim motorom ubrzanje do 100 km/h traje 8,5 sekundi, a s najslabijim 10,9 sekundi. Maksimalna brzina za sve varijante je ograničena na 160 km/h. Kao i ID.3, ovaj auto ima stražnje smješteni motor i stražnji pogon. 

Dizajn unutrašnjosti je vrlo sličan onom u ID.3. On je minimalistički s jednostavnim digitalnim instrumentima uz koje je integrirana ručica mjenjača, velikim središnjim zaslonom dijagonale 10 ili 12 inča i s minimalnim brojem tipki. Na središnjoj konzoli između sjedala nema nikakvih tipki ili ručica, no tu je zato novi zračni jastuk koji sprječava da se vozač i suvozač tijekom sudara međusobno udare glavama. Po želji je dostupan Head-up zaslon s prikazom proširene stvarnosti.

Volkswagen je ponosan i na svoj sustav We Charge. Kao prvi masovni proizvođač vozila Volkswagen nudi cjelovit ekosustav za punjenje električnih automobila. Kupci će pronaći sve što im je potrebno na jednom mjestu. Uz aplikaciju We Connect ID. App kupac može upravljati svim postupcima punjenja putem smartphonea.

Ponuda ID.4 će se u budućnosti širiti. Očekuje se i snažnija verzija s 306 KS, dva motora i pogonom na sve kotače, kao i druge varijante. 

Kao što smo već spomenuli, osnovni model košta 293.483 kune, a sada ćemo se osvrnuti i na cijene drugih izvedba u ponudi. Model s motorom od 170 KS košta od 305.312 kuna, model s većom baterijom i 204 KS košta od 351.537 kuna, a najskuplji model u ponudi je verzija ID.4 Pro Performance Max s istim motorom baterijom na osjetno bogatijom opremom. On košta od 445.154 kune. 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 7
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno