Obavijesti

Tech

Komentari 27

Realno, Ateca više ni ne treba: Isprobali smo najslabiji motor

Realno, Ateca više ni ne treba: Isprobali smo najslabiji motor
6

Osnovna Ateca ima i detalje koji se nude kod puno bogatijih oprema drugih proizvođača, kao što su stražnji podizači i limitator brzine. Osnovni motor i više je nego dovoljan za ovakav automobil

VIDEO

Većina automobila koje testiramo su modeli iz sredine ili s vrha cjenika. Proizvođači nam takve modele ustupaju kako bi njihovi auti na testu bili što atraktivniji i kako bi se vidjelo što sve mogu. No ponekad se dogodi da dobijemo i osnovni model koji je bliža i realnija opcija prosječnom kupcu u Hrvatskoj. 

Upravo takva je testirana Ateca, koja je uljepšana jedino dodatnom bijelom bojom, alunaplacima od 16”, retrovizorima i kvakama u boji vozila i krovnim nosačima.  Sve to uz dodatne parkirne senzore nije osjetno diglo cijenu, ali zato je neizmjerno poboljšalo izgled. Zamislite ovaj model s crnim retrovizorima i čeličnim naplacima.

seat

U unutrašnjosti je  dojam ipak malo skromniji. Dvobojni zaslon osjetljiv na dodir koji služi za upravljanje funkcijama audiouređaja i još nekim postavkama automobila ne izgleda previše atraktivno, kao i ručne komande klime ispod njega. Također nema niti dva detalja koji su uobičajeni na 99% auta koje inače testiramo, kožom presvučenog volana i ručice mjenjača. Ipak, unatoč tome što sve to ne izgleda najbolje, Ateca je potpuno funkcionalna. Štoviše ima i neke detalje koji kod konkurenata dolaze u bogatijim paketima opreme, kao što su električni podizači stražnjih prozora i limitator brzine.

seat

Osnovni motor i više je nego dovoljan, njegove karakteristike su vrhunske. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11 sekundi je mnogo iznad onog što pružaju osnovni motori većine konkurenata, a i brzini od 183 km/h ništa ne fali. Pohvalno je što motor ne posustaje niti pod punim opterećenjem, odnosno natovarenim autom, i što se po gradu možete voziti uz potrošnju od 7 l/100 kilometara. Uz sve to uglađenost i mirnoća rada za jedan stroj od tri cilindra naprosto oduševljava.

Na kraju, i s osnovnim motorom i skromnom opremom Ateca je i dalje vrhunski auto. Vozne karakteristike i udobnost su bolje nego kod većine konkurenata, prostranost oduševljava, a prtljažnik je s 510 litara pravi obiteljski. A uz sve to i dobro izgleda. Zato se nameće pitanje zašto uopće kupiti nešto skuplje, jer i ovakav automobil je za 90% kupaca - dovoljno dobar.

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1280 kg
dimenzije: 436x184x161 cm
obujam:  999 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11 s
najveća brzina: 183 km/h
potrošnja:  5,2 l /100 km
cijena: 165.403 kn (testni model)   151.518 kn (bez doplata)

Testirani Seat Ateca 1.0 TSI Reference u opremi ima alunaplatke 16”, klima-uređaj, stražnje parking senzore, zaslon osjetljiv na dodir 5”, električnu parkirnu kočnicu, krovne nosače, limitator brzine, led dnevna svjetla...
 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 27
VIDEO

Umjetna inteligencija AlphaFold 3 predviđa strukturu molekula
NOVI MODEL

Umjetna inteligencija AlphaFold 3 predviđa strukturu molekula

Google DeepMind najavio je novu vrstu modela umjetne inteligencije za medicinska istraživanja koji može predvidjeti strukturu i interakcije svih živih molekula

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera
SVJETSKA PREMIJERA

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera

U Berlinu smo prisustvovali svjetskoj premijeri nove generacije jednog zaista posebnog i neobičnog Volkswagen automobila
Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić