Rekorderi u Tesli: Vozili su čak 1078 km s jednim punjenjem
Teslin Model S postao je prvi serijski električni automobil koji je prešao više od 1000 kilometara s jednim punjenjem baterija, a ovaj podvig ostvarili su članovi Tesla kluba iz Italije
Glavni razlog odbacivanja električnih automobila mnogima je bio relativno kratki doseg s jednim punjenjem baterije, iako se većinu vremena vozimo na relacijama kuća-posao. No, sada su talijanskom klubu vlasnika Teslinih automobila postavili novi rekord za najveću udaljenost prijeđenu električnim vozilom na jedno punjenje. Ovog vikenda su prešli čak 1078 kilometara.
Vozili su standardni Teslin Model S P100D i u najjačem modelu srušili prethodni rekord koji je bio tek nešto iznad 900 kilometara. Rutu oko Salerna su pomno isplanirali i trebalo im je 29 sati, no koristili su se svim dopuštenim sredstvima da sruše ovaj rekord. Prosječna brzina bila je samo 40 km/h, nisu imali uključenu klimu, a od velike pomoći bili su i Teslini poluautonomni sustavi vožnje koji su ih cijelo vrijeme držali u sredini trake.
Kako prenosi Digital Trends, u ovom rušenju rekorda vozači su potrošili 98,4 kW/h električne energije, što je ekvivalentno 8 litara benzina. Na podvigu im je čestitao i Elon Musk, koji sada ima i prvi serijski električni auto koji s jednim punjenjem može prevaliti 1000 kilometara.
Officially verified as the first production electric car to exceed 1000km on a single charge! Congratulations Tesla Owners Italia!! https://t.co/r8fFZIFEP2
— Elon Musk (@elonmusk) August 5, 2017
Samo neka rade na usavrsavanju, daleko je ovo jos od savrsenstva ali bitno da se krece... Samo da ne budu baterije poput ovih na mobitelima, nakon godinu-dvije da se duplo brze prazne...
super
Može li mi netko objasniti kako radi grijanje i klimatizacija (hlađenje) u elektro-automobilu? Jasno mi je da automobil sa klasičnim motorom zagrijava putničku kabinu koristeći toplinu koju razvija sam rad motora. Kako to funkcionira u elektro automobilu? Grijanje po sistemu kalorifera (ili fena)? Ali to onda još brže troši bateriju, pogotovo ako automobil stoji, a grijanje ti puše, jer tada nema "nadopunjavanja" baterije kočenjem motorom, npr....