Zagrebačkim ulicama prije tjedan dana počelo je voziti 35 Ride2 taksija, a trećinu flote čine električna vozila. Cilj im je podići njihov broj, pa bi ih na proljeće trebali imati 40, ali i ponuditi dijeljeni prijevoz na struju
Ride2 taksijem na struju moći ćemo dijeliti prijevoz i trošak
Sad nam je svaki treći automobil na struju, a cilj je da njihov broj bude daleko veći, rekao nam je Marijan Babić, direktor tvrtke Ride2 koja je prošli tjedan s 35 novih taksi vozila stigla na zagrebačke ceste.
- Trenutno nam je najveći problem što nemamo dovoljno vozila s obzirom na potražnju i cijenu - priča Babić koji naglašava da su iznimno konkurentni cijenom, jer kod njih vožnja stoji 5,5 kuna po kilometru uz 5 kuna za start, a do kraja mjeseca nude i popust u mobilnoj aplikaciji. Ekološka vozila su u fokusu ove kompanije, a Babić nam je ispričao kako je konačni cilj imati sva vozila na električni pogon.
- Sljedeći korak je pola vozila na struju, želja je zamijeniti sve, ali realni smo i znamo da to neće biti moguće napraviti za godinu dana - kaže Babić.
Zagrebom sada vozi desetak vozila na struju, a uglavnom je to gradski Renault Zoe, no uskoro će mu pridružiti Hyundaijeve Kone i Ioniq te Tesline automobile na struju. Do proljeća bi tako u floti trebali imati već 40-ak električnih vozila, dodaje Babić.
Ono po čemu će se ovaj taksi prijevoznik razlikovati od konkurencije je i dijeljeni prijevoz, koji će funkcionirati slično kao UberPool na stranim tržištima. U praksi se radi o tome da bi na našoj vožnji mogli podijeliti prijevoz, ali i cijenu s putnicima koji su na istoj ruti. Babić pojašnjava da povećanjem broja ekoloških vozila, što bi moglo uključiti i plug-in hibride te ovakvim načinima prijevoza smanjuju i trošak mobilnosti za putnike. Više o tom načinu prijevoza otkrit će sljedeći tjedan.
Ride2 je inače projekt poznate rent-a-car kuće Ridecar koji postoji već dvije godine. No ranije su bili potpuno bukirani stranim agencijama te su nudili prijevoz na festivalima ili privatni transfer od zračnih luka do hotela uz raniju rezervaciju. Promjena regulative, koja je regulirala i Uber, najam vozila s vozačem je stavila pod taksi standarde te su i oni odlučili ponuditi taksi uslugu.Babić naglašava da se diferenciraju od ostalih s vlastitim vozačima, koji su i dosad bili cijenjeni i kvalitetni, a ne partnerima vozačima. Kako dolaze iz rent-a-car svijeta imaju pet kategorija vozila, od standardnih, električnih, premium do kombija i premium kombija. Dosad su vozili u Rijeci, Puli, Zadru, Splitu i Dubrovniku, a to su gradovi u kojima od proljeća planiraju širenje svojeg taksi prijevoza. Plan je da bi od proljeća trebali imati stotinjak vozila.
U svoju flotu uložili su oko 150 milijuna kuna, a samo na taksi poslovanje odlazi 25 milijuna kuna. Babić ističe kako se radi o ulaganju predviđenom za kupnju 150 novih vozila za taksi prijevoz.
Babić naglašava i da su za električna vozila koja će voziti Zagrebom osigurali punjenje, ali i da sada sva vozila zadovoljavaju jednu smjenu, odnosno oko 280 kilometara s jednim punjenjem.