Tech

Komentari 26

Rimac će svoj superautomobil proizvoditi u Zagorju, otkrivena je i unutrašnjost nove tvornice

Rimac će svoj superautomobil proizvoditi u Zagorju, otkrivena je i unutrašnjost nove tvornice

Tvrtka je otvorila novu proizvodnu liniju kako bi ubrzala proizvodnju prototipova. Zbog homologacije trebaju proizvesti još 13 prototipova i 10 pretprodukcijskih auta, a tek onda kreće prodaja

Serijska proizvodnja jednog od najbržih superautomobila na svijetu sve je bliža. Pokazuju to i fotografije te video proizvodne linije iz nove tvornice u Velikom Trgovišću u Hrvatskom zagorju. Tvornica baterija i automobila je smještena u zgradi propale tvornice odjeće u tom malom zagorskom mjestu. 


U Rimcu su otvaranje nove proizvodne linije nazvali sljedećom postajom u razvoju električnog hiperautomobila C_Two. Naime, proizvodna linija u Velikom Trgovišću ubrzat će proizvodnju posljednjih prototipova koji su potrebni za završne provjere i crash testiranja kako bi se dobila globalna homologacija za novi auto. Za proizvodnju jednog C_Two tvrtki će sada trebati oko pet tjedana, dok su do sada automobil proizvodili oko deset tjedana. 



Tvrtka je do sada proizvela nekoliko prototipova, no prije nego što krene serijska proizvodnja potrebno je proizvesti još 13 prototipova i 10 pretprodukcijskih modela kako bi se završio proces homologacije. U tvrtki ističu kako je za homologaciju potrebno tri do četiri godine od prvog koncepta, preko prototipova da bi se došlo do serijskih automobila na cesti. Sada se tom procesu nazire kraj i serijska proizvodnja bi trebala krenuti 2021. godine. To je kašnjenje u odnosu na prvi plan jer su neki kupci svoje primjerke trebali dobiti već ove godine, a iz tvrtke tvrde da je kašnjenje uzrokovano situacijom oko korona virusa. 



C_Two neće ostati C_Two, ime će mu biti promijenjeno, a ono će biti objavljeno kasnije ove godine. Tada će Rimac Automobili predstaviti i konačan izgled automobila, no neke veće promjene u odnosu na dosadašnji koncept i prototipove ne očekujemo. 



-Teško smo radili da bi C_Two doveli do faze u kojoj je sada i želimo da naši kupci iz čitavog svijeta osjete uzbuđenje koje pruža novi hiperautomobil s 1914 KS. To je moguće jedino nakon strogog procesa crash testiranja za koji je potrebno mnogo prototipova, od kojih svaki ima drugu namjenu. Dok će neki auti izravno s proizvode linije ići na crash testiranje, drugi će prije zabijanja u zid proći razne druge testove - izjavio je Mate Rimac.