Obavijesti

Tech

Komentari 42

Rimčev C_Two je na testiranju u aerodinamičnom tunelu Fiata

Rimčev C_Two je na testiranju u aerodinamičnom tunelu Fiata
1

Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća aerodinamičkih ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje

VIDEO

Rimac Automobili objavili su na svojem Facebooku fotografije s testiranja novog C_TWO u aerodinamičnom tunelu grupacije Fiat Chrysler. U takvom postrojenju ispituju se aerodinamička svojstva tijela, u ovom slučaju automobila, odnosno određuje se slika strujanja fluida te sila i momenta koji na tijelo djeluju kada se ono nalazi u struji fluida, piše Večernji list

Pogledajte video

Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća aerodinamičkih ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje tijela, tj. za dotjerivanje njegova vanjskog oblika tako da tijelo tijekom gibanja kroz zrak ima najmanji otpor.

Osim toga, provjerava se ispravnost postavki dobivenih teorijskim putem, računalnom simulacijom strujanja. Aerodinamičkim ispitivanjima određuje se prije svega vanjski oblik različitih prometnih sredstava namijenjenih gibanju kroz zračnu sredinu. Tako primjerice, osim novih tipova zrakoplova i raketnih projektila, moraju i novi tipovi hidrokrilaca, lebdjelica te automobila i drugih brzih prizemnih vozila proći aerodinamička ispitivanja, kako bi se raspoloživom snagom pogonskoga stroja mogla postići što veća brzina vozila, vrlo je precizna u opisivanju ovog aerodinamičkog tunela Hrvatska enciklopedija.

Kada se govori o takvom postrojenju u kontekstu automobila vrlo često ćete čuti sintagmu 'koeficijent otpora zraka'. To je najvažnija vrijednost u specifikaciji automobila kada se što se aerodinamike tiče.

Po slikama Rimac Automobila moguće je zaključiti kako se mjerilo upravo koeficijent otpora zraka na C_TWO, a moguće je da se mjerilo i aerodinamičnu buku, dakle jačinu zvukova koje proizvodi strujanje vjetra oko automobila, mjeri se buka i van automobila i u kabini. Također se vjerojatno gledalo i smjerove, gustoću i brzinu strujanja zraka oko automobila. Ono što se ne vidi jesu vrijednosti koje je C_TWO vozila. Oni koji se bolje razumiju u aerodinamiku vozila mogu već prema tim brojkama procijeniti koliko je novi Rimac komforan automobil, hoće li trošiti više energije od očekivanog jer je otpor zraka jedna od ključnih vrijednosti u tom kontekstu, a utječe dakako i na vozne osobine, ubrzanje i krajnju brzinu vozila.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 42
VIDEO

Svaki sa svojim karakterom: Testirali smo Huawei Watch GT4
TROJAC NA TESTU

Svaki sa svojim karakterom: Testirali smo Huawei Watch GT4

GT4 dolazi u tri različita izdanja, ali s impresivnom baterijom koja radi do 14 dana s jednim punjenjem. Metalna kućišta s različitom obradom i bojama te remenjem, svakom satu daju i drugačiji fokus, no nedostaje i dalje velik broj aplikacija

U Hrvatskoj više od dva i pol milijuna registriranih vozila
NOVA STATISTIKA

U Hrvatskoj više od dva i pol milijuna registriranih vozila

Broj prvi put registriranih cestovnih vozila iznosio je 190.063, uz rast od 28,6 posto u odnosu na 2022. godinu.
Helikopter Ingenuity poslao je posljednju poruku s Marsa: 'On će sada biti testna platforma...'
ISTRAŽIVANJE CRVENOG PLANETA

Helikopter Ingenuity poslao je posljednju poruku s Marsa: 'On će sada biti testna platforma...'

Dosad je Ingenuity ukupno prešao oko 17 kilometara i letio na visini od 24 metra. Na Mars je stigao u veljači 2021. na roveru Perseverance