Obavijesti

Tech

Komentari 4

S bakicom (82) i Bezosom u svemir putuje i tinejdžer (18)

S bakicom  (82) i Bezosom u svemir putuje i tinejdžer (18)

S osamnaestogodišnjakom, koji će biti najmlađi u svemiru, će otputovati i osamdesetdvogodišnja Wally Funk, koja će postati najstarija osoba u svemiru

Osamnaestogodišnjak će se priključiti Jeffu Bezosu na prvom turističkom putovanju u svemir koje 20. srpnja organizira njegova kompanija i tako postati najmlađa osoba u svemiru.

Oliver Daemen će putovati umjesto anonimnog pobjednika dražbe koji je za to mjesto platio 28 milijuna dolara, objavio je u četvrtak BBC.

Pobjednik aukcije nije mogao putovati "zbog gužve u rasporedu", objavila je Bezosova kompanija Blue Origin.

Tinejdžer je sin Joesa Daemena, direktora Somerset Capital Partnersa.

Branson i Bezos lete u svemir
Branson i Bezos lete u svemir

Daemen je osigurao mjesto na drugom letu, ali je prebačen na prvi let, nakon povlačenja pobjednika aukcije, objavio je Blue Origin.

Potom je Daemen odlučio da će umjesto njega putovati sin, koji je student fizike.

S njim će putovati i osamdesetdvogodišnja Wally Funk, koja će postati najstarija osoba u svemiru.

Ostali putnici u raketi New Shepard su Jeff Bezos i njegov brat Mark.

Blue Origin nije objavio koliko je Daeman platio kartu.

Tvrtka planira lansirati svoje putnike više od 100 km iznad Zemljine površine, omogućujući im da iskuse mikrogravitaciju.

Kapsula će se zatim vratiti na Zemlju pomoću padobrana, a putovanje bi trebalo trajati oko deset minuta.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.