Obavijesti

Tech

Komentari 14

S novim motorom francuski bestseler opet oduševljava

S novim motorom francuski bestseler opet oduševljava
5

Koliko god u Hrvatskoj voljeli dizelske motore, Megane je još jedan dokaz da benzinski motori u većini klasa ponovno preuzimaju dominaciju

Megane ima novi motor. 1,3-litreni benzinski agregat najbolji je primjer koliko su benzinci napredovali posljednjih godina. Unatoč malom obujmu, razvija 140 KS, dovoljno za vrhunske performanse. Potrošnja je na testu iznosila 7,2 l/100 km, što je odlično, no najviše su nas impresionirali uglađenost i miran rad motora.

U svakom trenutku, bez obzira na okretaje, imate osjećaj da raspolažete s golemom snagom i momentom. Sve ove karakteristike odlično pristaju Meganeu koji je vrlo udoban i kao stvoren za otvorenu cestu i duža putovanja. Naravno, dizelski motori su još štedljiviji, no verzija sa 115 KS skuplja je od 140 KS snažnog benzinca što je jak adut u prilog benzincu. Testirani model sa srednjim, ali prilično bogatim paketom opreme i snažnim benzinskim motorom pruža mnogo za uloženi novac.

Tvornički podaci
masa: 1231 kg
dimenzije: 436x181x145 cm
obujam: 1332 ccm
snaga: 103 kW/140 KS  
0-100 km/h: 9,5 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 5,7 l/100 km
cijena: 160.485 kn (testni model) 123.900 kn (osnovni model)

Testirani Renault Megane Intens TCe 140 u opremi ima navigaciju, dodirni zaslon 7”, alunaplatke 16”, stražnje parkirne senzore, el. parkirnu kočnicu, presvlake u kombinaciji tkanine i umjetne kože...

POGLEDAJTE Lvl8. GAMING RECENZIJU:

Pokretanje videa...

05:36

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 14
Sjećate se saudijskog plana izrade stanova u liniji kroz pustinju? Evo kako napreduje
STANOVI U PUSTINJI

Sjećate se saudijskog plana izrade stanova u liniji kroz pustinju? Evo kako napreduje

Saudijska Arabija prije par godina najavila je The Line, futuristički grad u ravnoj crti dug 170 kilometara usred pustinje, bez automobila i sa 9 milijuna stanovnika. Danas projekti oko NEOM-a još traju, ali planovi za The Line već su značajno skresani, rokovi pomaknuti, a sve je više pitanja hoće li ikad izgledati kao na renderima.