Danielle i Carly poznavale su se iz studentskih dana, zajedno dale otkaz na televiziji i pokrenule 'newsletter' kojim su zaslužile više od milijun dolara ulaganja
Otkrile tajnu uspjeha: Njihov newsletter ritual je i za Oprah
Danielle Weisberg i Carly Zakin imaju 28 godina i vlasnice su uspješnog internetskog projekta TheSkimm koji je skupio 1,3 milijuna dolara investicije, a može se pohvaliti s pola milijuna pretplatnika. Među tih pola milijuna je i popularna Oprah Winfrey koja je svoje oduševljenje Skimmom objavila na Twitteru te svima preporučila da se pretplate.
Skimm je, za jedan internetski projekt, zapravo vrlo staromodan - nije to nikakva inovativna aplikacija niti servis koji će napraviti revoluciju u nečijem životu, već pomalo izlizani newsletter, odnosno pregled novosti koji Danielle i Carly šalju svojim pretplatnicima svakog jutra u sandučić elektronske pošte. U tom newsletteru pretplatnike čeka pregled dnevnih vijesti napisan na zabavan i pametan način.
Mlade poduzetnice upoznale su se tijekom studija, a zbližile kad su 2008. obje počele raditi na američkoj televiziji NBC. Za osnivanje Skimma bile su presudne dvije stvari - prva je bila činjenica da su ih, budući da su radile u medijima, prijatelji stalno ispitivali i novostima i događanjima, a druga je bilo to što su tih godina radeći na televiziji gledale kako nestaju radna mjesta u tom mediju i shvatile su da se moraju okrenuti internetu.
- Razmišljale smo kako najbolje doći do naše ciljane skupine, a to su mladi i prezaposleni ljudi, kakve smo i mi. Krenule smo od toga što prvo radimo ujutro: ugasimo budilicu, uzmemo mobitel i provjerimo mail - objašnjavaju zašto su pokrenule newsletter, a ne portal.
Počele su svaka sa svog kauča, imale su ušteđevine za dva mjeseca poslovanja, a održale su se zahvaljujući maloj investiciji od koje su mogle živjeti dok grade bazu pretplatnika. Prvi pretplatnici bili su njihovi prijatelji, obitelj, poznanici, bivši kolege, ali i bivši dečki - priznaju da su prvih 500 skupile besramnim žicanjem svakog koga su poznavale.
Iz svojih dnevnih soba preselile su se u ured početkom 2014. nakon što su skupile milijunsku investiciju. Tajna uspjeha TheSkimma je, kažu, u tome što vijesti ne biraju prema tome koliko su važne, nego prema tome bi li to zanimalo nekog poput njih i hoće li se o tome pričati.