Obavijesti

Tech

Komentari 23

Snažan, brz, štedljiv: Mazda 3 s 2,2 l dizelašem na mini testu

Snažan, brz, štedljiv: Mazda 3  s 2,2 l dizelašem na mini testu
3

Mazda u novoj trojci nudi samo jedan dizelaš, i to sa 150 KS. Juri sportski, a troši malo. Osnovni paket opreme Challenge posjeduje gotovo sve što će vam zatrebati

Mazda nudi samo jedan dizelski motor u trojci, ali kakav! Provjereni 2.2-litreni trubodizel koji se doima da ima i više od nominalnih 150 KS. Moćan u svakom trenutku, odrješit i uvjerljiv, ne ostavlja puno mjesta za prigovore. Jer iako razmjerno velik, čak je i iznimno štedljiv. 

U gradu smo za hladna vremena vozili sa samo 6,2 l/100 km, baš kao i autocestom, dok je na otvorenoj cesti potrošnja bila 4,5 l/100 km. Jedini “problem” dizelske Mazde3 je što nema slabiju verziju, pa tako na plinsko ulje ovaj auto vozi tek od 167.000 kuna. 

Srećom, osnovnom Challenge paketu ništa od opreme ne nedostaje, pa su oni skuplji manje-više čisti luksuz. Doduše, s obzirom na visok stražnji kraj, preporučujemo doplatu za parkirne senzore (2900 kuna). 

Mazda3 CD150 Challenge Sedan

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1385 kg
dimenzije: 458x179x145cm
obujam:  2191 ccm
snaga:  110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  8 s
najveća brzina: 213 km/h
potrošnja:  3,9 l /100 km

CIJENA: 177.240 kn (testni model)  170.430 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Auris, VW Golf, Opel Astra, Renault Mégane

Posjeduje sve što je potrebno

Osnovni paket Challenge opreme zapravo je idealan izbor. Nije skup, a posjeduje sve što treba: od središnjeg 7-inčnog touch-screen zaslona preko dvozonskoga klima-uređaja do tempomata.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 23
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.