Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Soba na kotačima: Volvo kaže da ćemo se uskoro ovako voziti

Volvo 360c je koncept kojim švedska kompanija želi pokazati kako oni zamišljaju prijevoz u budućnosti. Svojim potpuno autonomnim električnim autom žele konkurirati i avionima

Komentari 147 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - ferdoperdo
    ferdoperdo

    Ljudi, vjerujte, kad ostarite, vasa djeca ce vas pitati, kako to da ste mogli biti tako ludi i sami voziti automobile, da ste godinama tako naivno ginuli na cestama, jer uskoro ce covjeku biti zabranjeno da vozi bez pomoci racunala. ...prikaži još! . Tko je isprobao neke sustave koji ne dozvoljavaju da predjes crtu, da ukoce volan ako bi skretanje moglo biti opasno, da auti medjusobno komuniciraju i nemoguce je da se medjusobno sudare, zna da se science-fiction ostvaruje.

    84 Četvrtak, 06.09.2018. u 18:00
    • Avatar run4fun

      run4fun: Vozio Teslu X i daleko smo jos mi od 100% autonomne voznje.

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 18:24
    • Default avatar - bobo112233

      bobo112233: Jesi li ti to probao ferdo?

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 20:06
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: NEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 23:50
    • Avatar dosta:

      dosta:: Moze i to zakazati,

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 06:07
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: To je buducnost, da su svi auti umrezeni u nekakvu globalu automobilsku mrezu, nesrece bi bile minimalne ili ih niti ne bi bilo.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 07:52
    • Avatar dosta:

      dosta:: Sve se kvari, nema nepogresivog i to je izmislio covjek, pa?

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:36
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Sljedeće godine se u Europi više ne smiju prodavati auti bez prvog stupnja autonomne vožnje. Htijeli, ne htijeli tu su :D

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:39
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: "Sljedeće godine se u Europi više ne smiju prodavati auti bez prvog stupnja autonomne vožnje. " Mislis proizvoditi valjda, najbolje da ce prodaja svih starijih automobila automatski prestati XD . Je stvar se kvari, isto kao i covjek, jos najbolje ...prikaži još! da cemo reci kako su 2 oka bolja od 20, a auto bi ih imao mozda i stotinu zajedno sa senzorima, ali eto, stvari se kvare :D bolje neka covjek vozi pa ubija druge svojom nesmotrenoscu .

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:49
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Naravno taj zakon ce biti malo kompliciraniji (Pre opširno da stane u komentar) ali idu prema tome (Ne možeš zamjeniti sve aute na cesti, prodaji i proizvodnji odjednom)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:53
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Koliko sam ja shvatio prvo ce se polako izbacivati dizel motori iz proizvodnje, do 2030. vise ne bi trebalo biti dizel auta na cestama, tako ce onda polako i benzinski motori opadati, radit ce se hibridi i full elektricni auti. ...prikaži još! Do 2030. novi auti ce imati oko 5gb memorije, za sve softwere koji ce biti ugradeni u njih, te ce AI za 10 godina napredovati desetorostruko . Necemo mi jos dugo samo sjesti u auto da nas odveze na posao ili u supermarket, najmanje 10-15 mozda i 20 godina, jedino ako si lovator pa si mozes to prijustiti za koju godinu, iako je to tek nadolazeca tehnologija, vecina prometnica u europi osim autoputeva nisu opremljene za autonomna vozila.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:59
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Istina, ali se sve može jako brzo promijenit ako oko AI-a dogodi neki značajni napredak u međuvremenu (Lako moguće). Ako si možda upoznat kako ovaj novi Huawei P20 radi će ti bit jasno koliko smo blizu nekog značajnog AI-a (ne ...prikaži još! singularnosti ali dovoljno da bude jako koristan u svim granama industrije, socjologije itd itd)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 10:03
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: nikad ne bi dopustio da me AI vozi okolo, hvala ali ne hvala. A i testiranja su skupa, čak se plaćaju životima. AI treba nesposobnim ljudima svi koji su sposobni ne trebaju Huaweie i ostala sranja u životu.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:06
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Htio, ne htio to ti je buducnost, neces se ti sta pitati kad to dode lol, kao sto te danas vozi taksist, tako ce te jedan dan AI. Jedinu preventivu koju mozes imati je da umres prije nego ta tehnologija dode.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:08
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Budemo vidjeli kada pogine x ljudi zbog AI pa ga zabrane totalka. Da oni uspiju uvesti AI trebali bi potrošiti toliko novaca na ceste da to nikad neće zaživjeti. Jedino će biti možda na pojedinim dijelovima grada ali na svim ...prikaži još! cestama nema šanse. A to znači da ćeš uvijek imati opciju birati - ja sigurno neću izabrati AI. I još jedna stvar, neka ti AI napravi sranje pa ti lijepo odgovaraj jer je riknuo senzor ili neka greška u kodu. NE HVALA!

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:15
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Budemo vidjeli, znaci pretpostavka, nemas osnovice za raspravu pa bacas pretpostavke. Argument uvodenja AIa na ceste ti je skupa cijena ? Jel ti uopce mozes razluciti koliku cijenu stvaraju prometne nesrece i umrli ljudi ? Ocito ne. Opciju birati ces ...prikaži još! imati jos par godina maksimalno 20, kada se sprovede istrazivanje i shvati da nema smisla dati ljudima volan u ruke na normalnim prometnicama, tada ce poceti i pravo vrijeme AI-a, auto na volan ces moci voziti na pistama, nikakvim prometnicama bilo u gradu ili autocesti. Normalno da to nece doci za 20tak godina u Rvatistan, Bosnu i zemlje 3. svijeta, prvo bogati dobiju nove stvari i tehnologu pa tek onda balkanska proleterija i ostala sirotinja. Tako da mozda vrlo vjerojatno neces to dozivjeti, ne brini se ;)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:28
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Pa to što ti radiš su čiste pretpostavke, nema šanse da ćemo mi to doživjeti, AI u autima i zabrana vožnje auta koji se ne vozi sam još neće biti 100 godina a i onda ako hoće to je pitanje. ...prikaži još! Da, uvođenje AI-a do svake kuće je užasno skupo a da budeš siguran da neće pogaziti nekoga ili te odfurati nekamo di ne želiš moraš staviti senzore na cestu, napajati ih, omogućiti vezu između vozila (pazi na zagušenje veze) itd. Onda s druge strane koliko će takvi auti koštati a nemaš nikakvog gušta dok se voziš. Sranje koje nam ne treba.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:42
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: AI već postoji u svakoj kući koja ima internet (Google,Facebook,IBN,Microsoft, itd svaki ima svoj), na svakom pametnom telefonu s android verzijom 6 na dalje, neki od novih uređaja bijele tehnike, sustavi za upravljanje el energije, plina, nafte, upravljanje brodova, sta ...prikaži još! god ti padne na pamet da ima čip ima neku vrstu AI-a. Ali najaci su oni koji su vezani za google. Stvar je u tome da se možeš buniti koliko god hočeš ali AI je tu i ne ide nikamo (Na sreću ili na žalost ovisi kako gledaš)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:50
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Odes si na Youtube (svoju omiljenu stranicu za sirenje znanja lol) i pogledas si sta AI u novoj Tesli radi, znaci danas se to dogada, nikakva buducnost, ne za 10-15 godina, vec danas. Odes i pogledas iz prve ruke kako ...prikaži još! taj auto vozi i na kakoj prometnici, nece ti trebati daljnja objasnjavanja ;)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 12:08
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Odes na youtube i prvi rezultat ti je uvjek onaj koj AI preporučuje za tebe (Ljepo je preko svojih algoritama uzeo di živiš, kako se zoveš, koj Windows/Mac/Linux imaš, koliki ti je monitor di si bio prije toga, koliko je ...prikaži još! sati, itd itd... sve zbroji oduzme i pomnoži) i preoruči ti video za koj on misli da je 60%, 70% ,80% šansa da ćeš kliknut. Otvori Youtube sa nečijeg accounta i vidjet češ skoro kompletno drugačiju stranicu

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 12:15
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Najjaci su mi ti zagovaraci tehnologije, a kenjaju i komentiraju sa laptopa ili mobitela, gledaju televiziju ili igraju konzolu zbog zabave, komuniciraju sa ostatkom svijeta, rodbinom pomocu watzappa, messangera, vibera itd, da ne govorim o putovanjima i mozda letovima avionom ...prikaži još! koji realno bez tehnologije ne bi bilo moguci. Sjecam se kada su mobiteli tek dosli u Hrvatsku, starci su imali jedan tokom 90tih, bilo ih je sramota uopce pricati na ulici, podizati slusalicu u drustvu te da ih netko uopce vidi s "telefonom bez zice", masovno se zagovaralo koristenje, a gle danas, vise mobitela je na zemlji od ljudi na njoj lol, tehnologija ti se uvuce malo po malo, bas radi toga da ne bude nekakav skok u njoj pa bude odbacena, ovako ni ne primjetis da u dzepu imas pristup vise informacija od 95% covjecanstva u cijeloj povijesti. "Ali ne eto ja cu kontradiktirati Umjetnoj Inteligenciji, ja to necu koristiti" hahahahahaha, je da neces, malo sutra neces :D

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 12:23
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Upravo to, koristiš AI htio ne htio, direktno ili indirektno. Jedini način da ne koristiš AI je da se odselis na pusti otok usred pacifika

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 12:28
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: sve sto se moze hakirati i time ugroziti ljudski zivot tesko da ce ikad zazivjeti...zivi bili pa vidjeli.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:00
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Jozek3553 Nije bitno da li je teško ili lako, več je. Živo je. Postoji. Radi. I ako misliš da je hakirat nešto što svaki klinac može varaš se, pogotov sustav kao AI, da bi ga "Hakirao" moraš imat stručnjake za ...prikaži još! analizu ponašanja, Stističare, matematičare, informatičare, podatkovne stručnjake, mrežne stručnjake, web stručnjake, ...........

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:02
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: i sam kazes , zivo je, radi , postoji. a kako to da avion jos uvijek treba pilota? ili mislis da ce zivoti 200njak ljudi u jednom avionu u buducnosti ovisiti o hiru nekog hakera? sve sta je na spojeno ...prikaži još! na internet se moze hakirati. A taj AI je 'judgement day' u postajanju. ljudi se vole igrati sa sudbinom.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:05
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Da te ja pitam ovako, je pilot sam radi vremensku prognozu dok leti, je sam mjeri temperaturu, tlak zraka, računa visinu na kojoj se nalazi i preko kompasa traži svoju lokaciju na karti (Evo samo neke od radnji)?

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:14
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Da li kontrolor leta, gleda sa dalekozorom sve avione u letu i ucrtava ih ručno na kartu? Dal i banke šalju poštom novo stanje u centralu kada digneš ili uplatiš novac? Je moraš ručno upisat lokaciju webstranice ili ti tražilica ...prikaži još! sama nađe? Kada okreneš broj telefona na kučnom telefonu da li te operater ručno prespoji na liniju na koju zoveš? Ako imaš auto mlađi od 5 godina da li sam mjeriš ulje ili ima senzor, je ti sam mjeri benzin, je imaš ABS, Traction Controle, hill assist,....... Ovako mogu nabrajt do prekosutra.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:25
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: Ne nabrajat do preksutra ali generalizirat do preksutra izgleda mozes. Ali si promasio poantu. Nista od toga sto si nabrojao ne ugrozava ljudske zivote. Da se razumijemo, nisam protivnik tehnologije sve dok ta tehnologija potencijalno ne ugrozava zivot. Pa kad ...prikaži još! smo vec na primjerima ja cu se drzati istog iz prethodnog komentara. Bi li se osjecao sigurnije u avionu u kojem te od tocke a do tocke b vozi pilot ili racunalo?

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:47
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Hakirati ? Seksualni roboti se usavrsavaju sve vise i vise, za 20-30 godina ce hodati, pricati , komunicirati, seks se najbolje prodaje jos od davnina, tu je najveca para i to je cinjenica. Sad ti meni objasni na koji nacin ...prikaži još! se taj robot ne bi mogao hakirati i pobit ti cijelu obitelj, dok spavas uzme noz i zakolje sve u kuci, ne mora biti ni seksualni robot, moze biti i pomagac oko kuce koji pere, sprema, slaze itd. Judgement day i ostale gluposti se zagovaraju jos od osnutka interneta, a tehnologija sve vise i vise raste, sve vecom brzinom. Jedini judgement day koji je realan i moguc je ukoliko ljudi zadrze svoj razvoj na jednoj tocki, ne pokusavaju se usavrsavati, poboljsavati i opcenito podizati zivotni standard .

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:49
    • Avatar dosta:

      dosta:: Kada i do kada, naprave nasi te ceste proci ce jedno 300 godina, kaj te briga!

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:53
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: stvar je u tome što ne moraš mjenjat ceste. samo moraš kupit "Smart Car" ko i sa mobitelima. Što je prvo došlo u hr mobitel ili mobilna infrastruktura? (Obadvoje ali se polako gradilo, nekad si imao signala samo na određenim lokacijama)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:56
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: Ni ti ne kuzis. Seksualni robot ima cip koji je podesen za odredene funkcije, a ubijanje nije jedna od njih prema tome hakiranje istoga u takvu svrhu je beskorisno i nemoguce... ali avion koji je u zraku na nekoj visini ...prikaži još! moze ugasiti motore pritiskom na gumb. Automobil koji te sam vozi moze poceti ubrzavati takoder pritiskom na gumb... dakle sve sto ima potencijal da postane opasno i umrezeno je, je izlozeno nekome sa dovoljno znanja na zloporabu u odredene svrhe u bilo kojem trenutku.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:58
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: U prijasnjem postu si rekao da sve sto se moze spojiti na internet moze biti i hakirano .... Robot se moze spojiti na internet, znaci moze se hakirati . Moze software biti napravljen za jednu stvar, a ti ga virusom ...prikaži još! promjenis tj. izmjenis mu funkciju, pretvoris ga u ubojicu bez osjecaja ili mislis da se do nesrece moze doci samo "iskljucivanjem" necega, neke funkcije itd ? To bi bio najefikasniji nacin za unistavanje prijevoznog sredstva, najbolje da je to jedan jedini nacin na koji se software moze hakirati :D

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:02
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: jozek3553 s takvim razmišljanjem ne bi nikad imali nikakvog napredka, nikad ne bi nila izmišljena atomska energija, električna energija, raketni pogon, mlazni pogon, ne bi se otkrila radio aktivnost. Ne moraš ti hakirat auto danas da "ubiješ" čovjeka. Dovoljno je ...prikaži još! da ti ukrade identitet, preuzme ti sve račune u banci, kuču, može čak i ženu (Samo na papiru naravno). U takvoj situaciji te može zajebavat do granice da počiniš neku totalnu glupost.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:04
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: E sad si ga usrao skroz. Hakiranjem dobivas kontrolu nad postojecim funkcijama iskljucivo. Ili oces reci da mi mozes hakirati laptop, zaraziti ga virusom i natjerati ga da postane hladnokrvni ubojica?

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:07
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Laptop ne, ali mi može biti "ulazna vrata" ("Back door") za ući u kuću. Ako imaš bilo što spojeno na mreži (Mobitel, TV, Perilicu, Hladnjak, Mikrovalnu,...) mogu preuzet kontrolu. Npr upalit kameru i microfon na mobitelu, "snimat" svaku tipku koja ...prikaži još! je pritisnuta na tipkovnici laptopa, pratit sav promet na webu itd itd... (Da se razumijemo proces prikupljanja podataka može trajat mjesecima) U trenutku kada imam dovoljno podataka o tebi, Vrlo lako (ne možeš vjerovat koliko lako) mogu preuzet tvoj identitet na MUP-u i izbacit te iz kuče. (Cjeli taj proces je jako tehnički zahtjevan i ne može to baš bilo tko, Jako je dugotrajan i Najviše ovisi o tome koliko si ti kao meta sam sebe zaštittio od takvih napada)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:13
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: Haha komentar je bio namjenjen bureku, ne tebi. S zadnja 2 posta koja si ti napisao se slazem. Izlozenost u danasnje vrijeme vec postoji ali kao sto sam rekao, nista od toga ti zapravo ne ugrozava zivot u smislu da ...prikaži još! ce te ubiti, ali predavanje zivota kompletno u ruke tehnologije je suludo. Ponavljam. Nisam protivnik tehnologije, poanta je da si covjek olaksa zivot di god moze i kako god moze. Ali i ako bude, i kako ti kazes bit ce sigurno, vjerujem da hoce jer je neminovno ja svejedno nikad necu imati maksimalno povjerenje prema tome..

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:21
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ja se bavim time profesionalno pa ne vjerujem stroju 100%. Ali najviše zato jer je stroj još "glup" i stroj če uvijek biti "glup" to što računalo može računat 100X, 1000X, 10 000X puta brže ne znači da je pametniji. ...prikaži još! Stroj je na kraju alat koj ima svoju namjenu, ako je napravljen kako treba bit ce najsigurniji što može biti sa dostupnim znanjem i tehnologijom, ali nikad neče biti 100% siguran. A što se više ljudi koristi nečime raste i potreba da se usavršava. Tu je ono što sam malo prije napisao, ako razmišljas sad da to ne valja i protiv si toga, nikad se neče usavršiti do granice da se masovno i sigurno koristi

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:30
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Prvo i osnovno izračun u nekoj banci i prebacivanje novaca nije AI. To je jednostavan program sa puno slojeva zaštite, on nema situacija gdje se događa nešto nepredvidivo, on ne uči nego izvršava ono što je isprogramirano. AI je sposobnost ...prikaži još! t strojeva da se snađu u novonastalim uvjetima. Znači kada se ti voziš u avionu i počinje ti otkazivati motor AI npr odluči ugasiti taj motor jer je neki senzor pokazao da motor neće izdržati, pa avion počne padati dok će pilot možda odlučiti da taj motor još može izdržati ili će smanjiti snagu motora ili nešto ne znam koje su mogućnosti sve, uglavnom to je novonastala situacija. A prebacivanje sredstava s računa na račun nema veze sa tim. Druga stvar nisam protiv tehnologije ali da bi ti napravio ovo skoro 100% sigurno moraš uložiti puno love u ceste, jer ove tehnologije su super u odličnim uvjetima ali koliko bi ljudi trebalo poginuti da se to usavrši i koliko bi love trebalo potrošiti da se ceste usavrše jednostavno nema smisla. Pogledaj si video Volvo car kills women

      Odgovori Nedjelja, 09.09.2018. u 03:29
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Nađi mi video od Tesle di vozi po prometnici sa rupama kao kod nas i di nema označene linije po sredini ceste, di nema ceste označene u navigaciji, di je šuma iznad, di je cesta široka 2m i kad mu ...prikaži još! u u susret dođe netko drugo vozilo sam prepozna tko će se i kamo maknuti. Kad mi to nađeš onda ću se složiti sa tvojom tvrdnjom, a ovi videi di Tesla vozi u savršenim uvjetima me ne impresioniraju. Audi je već prije ne znam koliko godina vozio Pikes Peak, danas svaki auto to može kaj može i Tesla. Tako da hvala lijepo i doviđenja.

      Odgovori Nedjelja, 09.09.2018. u 03:38
    • Avatar dosta:

      dosta:: Nabavis lutku za sex a ona te zadavi ha ha ha, ili ti ga ftrgne::::))))

      Odgovori Nedjelja, 09.09.2018. u 05:43
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: nabavip lutku za sex, voziš ju u autu sa AI i onda ti ga prvo ftrgne pa te auto zatuče :D

      Odgovori Nedjelja, 09.09.2018. u 22:49
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ah, kad ljudi koji ne znaju niš o AI počnu govorit kako je AI različit od programa. AI je ništa više nego statistika i hrpa (AKO => ONDA) uputa. (Naravno puno složenije, ali u suštini ništa extra)

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 09:36
    • Avatar dosta:

      dosta:: AL. skraceno al sta je to? nista,

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 10:29
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Artificial Intelligence

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 10:37
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Umjetna Inteligencija

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 10:37
    • Avatar jozek3553

      jozek3553: Probaj sa ai ali sa caps lockom hahahah

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 10:38
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: AI daje stroju inteligenciju sličnu ljudskoj. Kažeš ništa ekstra, još nije ni razvijen pravi AI a koliko dugo ga razvijaju? To što kažeš da je hrpa if else, u suštini smo mi sačinjeni od atoma ali način na koji smo ...prikaži još! o sastavljeni nam dozvoljava da imamo inteligenciju, prilagođavamo se uvjetima, napredujemo, izmišljamo struju, vatru, računala, avione, aute itd... Psi su isto kao i mi sačinjeni od atoma, zašto oni nisu ništa takvog izmislili?

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 12:45
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Zato jer je kemija/fizika/anatomija/itd/itd... kod psa drugačija od ljudskog. Naše razumijevanje funkcioniranja mozga je još poprilično neistraženo i neobjašnjeno. Iz prije navedenih razloga (IF => ELSE) i sada (poznavanje funkcioniranja LJUDSKOG (ne psečeg) mozga), dolazim odo zaklučka da.... Napraviti AI ...prikaži još! koji može parirat ljudima je mukotrpan i dugotrajan proces. Doslovno moraš nač način kako isprogramirat svaku moguču situaciju. (AKO vidiš stup na 5m ispred sebe pod kutem od 30 stupnjeva po x ordinali, i kutem od 15Stupnjeva po y ordinali itd itd... ONDA skreni da izbjegneš) Sad pogledaj malo koliko ti napraviš takvih malih pokreta kada ideš ne WC, noga gore ruka dole pogledaj tamo pogledaj vamo, razmisli da li je bolje lijevo ili desno itd itd...

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:05
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ako češ baš uspoređivat ljudsku i životinjsku inteligenciju, postoji (nisam 100% siguran sad) 3 ili 4 vrste majmuna koji su po svim kriterijima ušli u kameno doba.

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:07
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Smatram kako ce AI tek prijeci na visu razinu kada izmislimo AI koji moze uciti i samostalno se unaprijedivati, tada ce taj AI izmisliti novu, evoluiranu verziju AI-a koja ce biti kreirana samostalno od strane umjetne inteligencije, na drugaciji nacin ...prikaži još! doli covjekovog. Za sada je to sve if/then statistika.

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:13
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Da ali (Filozofski gledano) upitno je da ćemo ikad moč napravit takav AI. Ljudki mozak ipak radi na logici kvantne fizike, a današnji AI na logici programskih jezika. Odmah u startu je fundementalna razlika. Ovaj prvi ima 1 - 0 ...prikaži još! i sve između a drugi može samo 1 ili 0

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:19
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Mislim da je sve to do jacine procesora, kako procesor bude postajao jaci, tj. bude imao mogucnost procesuiranja sve veceg i veceg broja informacija, shodno tome ce rasti i tehnoloska industrija, brzina protoka informacija sa interneta svake godine sve vise ...prikaži još! i vise takoder raste, kako zicano tako i WIFI. Nijedan novi izum nije lak, ali covjek do njega dode ukoliko se on istrazuje te ukoliko se dobro financira taj napredak . Danasnje velike tehnoloske firme ulazu brdo novca u razvoj AI-a , tako da se ja za to ne bojim, polako ce dolaziti pametni auti, pametne kuce itd, znaci jos vise novca u industriju i novca za razvoj .

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:39
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Problem kod tranzistorskih procesora je to što su skoro došli do limita. Na jednom predavanju na WinDays-ima su baš spominjali da je trenutni rekord najmanjeg mikro tranzistora 7 Atoma. Čak i da je 1 Atom, manji od toga ne može ...prikaži još! bit, samim time ti je AI ograničen, a trpanje jezgre za jezgrom u sustav nije održiva opcija (nakon nekog vremena to počne komplicirat sustav do te mjere da više ne radiš na AI-u nego na održavanju sustava koji bi trebao vrtit AI.

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:45
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: U jednu ruku to rade sa tim Edge Computing (svi kompovi na mreži rade prema zajedničkom cilju umjesto da svaki svoje drobi) ali i to ima svoje granice

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 13:45
    • Avatar dosta:

      dosta:: zdrav, ra: tebi je vec pola mozga u cipovima, budes pobenavel,

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 15:25
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Vjeruj mi da lagano vec jesam. treba mi neki GO hahah što dalje od kompova to bolje

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 15:29
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: Ok slazem se da tranzistor odnosno procesor vise ne moze biti manji nego sto je ali smatram kako se snaga tog pojedinog procesora moze povecati, znaci ono sto danas radi 100 takvih procesora za desetak godina ce to raditi jedan ...prikaži još! . Nacini procesuiranja informacija se takoder mjenjaju, kao i memorija. Prevelik sok za covjecanstvo bi bilo da se odjednom pokusa uvesti nekakva nova tehnologija, stoga dolaze takve mizerne promjene u istoj, iako vec mozda i postoji razvijenija tehnologija, najbitnije je ono sto "kucanstvo" prihvaca te sto ljudi kupuju, sada da dodu samovozivi automobili vjerojatno bih ih samo "sacica" ljudi kupilo i uopce moglo kupiti, cijena proizvodnje mora pasti da bi cijena finalnog proizvoda pala te bila dostupna vecem broju kucanstava. Stoga se malo po malo pomicemo, prhivacajuci tehnologiju i sve njezine novosti. Ne znam niti dali postoji nekakav covjekov izum kroz cijelu ljudsku povijest koji je doveden do savrsenstva i ne moze ga se unaprijediti, uvijek ce doci bolje u svemu.

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 15:37
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Jedan tranzistor može radit samo dvije stvari, puštat struju ili blokirat struju. To je glavna limitacija današnjih procesora. Može biti ili 1 ili 0. Alternativa tome je Kvantno računalo, iako postoji već programski jezik (Q#) ali, ne postoji ni jedno ...prikaži još! na svijetu koje je u pravom smislu kvantnog računala funkcionalno. Isto nisu 100% sigurni da li će ikad biti moguče napravit pravo kvantno računalo jer nisu našli česticu koja zadovoljava uvijete za napravit kvantno računalo

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 15:42
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: A ovo što ti pričaš, pogledaj Internet kao izum. Od čega je počeo a što je danas. U jednu ruku možeš ga gledat kao "savršeno" plodno tlo za daljni razvoj. Ja stojim iza filozofije da je savršeni sustav onaj koji ...prikaži još! konstantno ima prostora za usavršavanje i rast. Trenutak kad je on "gotov" samo je pitanje vremena kada će zastarijet. Pa tako i s autonomnim autima, što ih više bude na cesti to če oni biti kvalitetniji i sigurniji (Više ljudi koristi veča lova se vrti, veči su standardi itd itd).

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 15:46
    • Avatar Bureksasirom

      Bureksasirom: "Trenutak kad je on "gotov" samo je pitanje vremena kada će zastarijet" ili kada ce doci nova bolja verzija. Po meni treba samo pogledati unazad 100 godina, 100 godina je zapravo nista u vremenskom pogledu, mozemo mi pretpostavljati sto ce ...prikaži još! biti 2118., isto kao sto su 1918 predvidali sto ce biti 2018, vecina se "ukenjala" , bilo je ponekog da je "pogodio" ili predvidio kako ce zivot i tehnologija izgledati . Danas se zivot ne moze zamisliti kao 1918. ponajvise radi tehnologije, a tehnologija danas raste nebrojeno puta brze nego 1918. Smatram kako ce tehnologija i opcenito zivot u tom vremenskom periodu biti promjenjeni da mi to ne mozemo uopce ni zamisliti. Koliko je kompjutorska znanost stara ? Rekao bih mozda malo vise od 50 godina, 50 godina je doslovno nista, puno tu ima toga opcenito za izumiti, mislim da smo tek zagrebali povrsinu te znanosti i tog svijeta opcenito . Umjetna inteligencija odnosno AI se istrazuje jos manje od toga, tek trebaju doci neki novi klinci, rodeni u ovom novom svijetu da dodu do svojih, "novih" saznanja.

      Odgovori Ponedjeljak, 10.09.2018. u 16:12
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ma slažem se u potpunosti, ova moja predviđanja su samo spram trenutne situacije i sa pretpostavkom da se ništa novo ne istraži. Naravno da se iz godine u godinu mjenja situacija, koja će ili ubrzat ili usporit proces razvoja. A ...prikaži još! što se AI-a tiče, sad je ubačen u mobitele, sigurno ima sustav treniranja modela u njemu, ne bi sigurno propustili tu priliku. Sad uz google i facebook (a znaš koliki broj ljudi ide na face i google) će moč bolje skupljat informacije iz fizičkog svijeta, gdje si šta si kako si, hodaš, voziš i slično i ne slično. Samim time će AI moč biti pametniji i korisniji. A mislim da bi za koju godinu (2 3 bez beda) mogli imat nešto tipa AI buttler s kojim bi mogao za mjenit ljudskog donekle. (Ajmo Butller AI uzet kao primjer ne pravilo )

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 08:43
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: hahaha je ne vjerujem, sve dok AI ne bude mogao sam napredovati razvijati se i učiti sam iz vlastitih iskustva neće izbaciti volan iz auta, na kraju ste došli sami na moje.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 15:22
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Taj trenutak koj si ti opisao se zove SINGULARNOST. U tom trenutku ljudski rod u današnjem obliku više ne može postajat. Da li će to biti pozitivno/negativno ne može se znat, jedna stvar je sigurna, a to je da u ...prikaži još! to mtrenutku ljudski rod više nije dominantna vrsta na planeti. A ovo što smo opisivali je ograničeni AI sa unaprijed smišljenim limitacijama i sigurnosnim protokolima. Iskreno nitko nije toliko lud da i ide radit takav AI.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 15:36
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: A što se tiče volana. Daleko prije nego li napravimo takav AI (Ako ga ikad uopće i napravimo) će ti taj volan biti izbačen. Kao što rekoh prije: kod ovakvih stvari, nit imaš pravo glasa niti izbora. Možeš se samo ...prikaži još! nadat da to nečeš doživjet.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 15:38
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Neće moći izbaciti volan ako AI neće biti na razini čovjeka ili višoj. Ne moram se nadati jer znam.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 16:10
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ne mora AI biti bolji od čovjeka u svemu, samo mora biti bolji u vožnji. A u tome već je (u prototipovima za sad, jedino mora zadovoljit birokraciju). AI nikad nije umoran, nikad nije pijan, vidi dalje, vidi bolje, reagira ...prikaži još! brže i preciznije, te ima kolektivno iskustvo svih vozila na cesti (drugim riječima, poznaje cestu mnogo bolje od tebe). To je današnja tehnologija :D I by by volan.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 16:15
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Pa na vožnju mislim, ne razumiješ kaj pričam i ne vidiš širu sliku. Ovakav AI je dobar samo za dio toga kaj čovjek treba u životu, možda nije umoran kao čovjek ali je općenito ograničen. Dok ne bude na razini ...prikaži još! čovjeka neće izbaciti volan, jer će trebati čovjeka da upravlja autom. Nema danas tog AI koji reagira brže i bolje od mene. Zapravo nema uopće AI koji smije legalno voziti po cesti, znači niti za određene dionice još nisu spremni a kamoli za cijelokupan promet. Tako da samo si ti uživaj u svojoj priči dok je realnost i budućnost takva kakva je.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 16:42
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Legalnost i tehnička sposobnost su dva različita pojma. I nema šanse da čovjek može reagirat brže od stroja. Pogledaj samo neki video modernih pokretnih traka, pa mi reci tko bi radio bolje taj posao. Stroj ili čovjek? U redu je ...prikaži još! bojat se promjene ;)

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 08:18
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: da su sposobni bili bi legalni. Kakve veze imaju pokretne trake sa AI i vožnjom auta? malo se gubimo ha...

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 09:07
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Očito je tebi jako teško zbrojit 2 i 2. Što AI, pokretna traka i autonomno vozilo imaju zajedničko? Ajde možeš ti to.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 09:56
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Ništa, pokretna traka je legalna dok autonomno vozilo nije. jedno je smišljeno da radi iste pokrete u krug drugo bi trebalo samo prepoznavati situaciju i samo kreirati pokrete iz spoznaja iz te situacije. Ponovo miješaš kruške i jabuke.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 10:04
    • Avatar dosta:

      dosta:: Svako vrijeme nosi dobro ali i breme,

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 10:05
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ok razumijem, razina tvog tehnološkog znanja je motor sa unutarnjim izgaranjem (izumljen cca 1876.)

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 10:18
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Pokretna traka, nije smišljena samo da radi pokrete u krug, isto tako mora reagirat na nepredvidive situacije kako ne bi došlo do katastrofalnog zastoja. U tu priću dolazi šta?.... AI tako je bravo, sjedi 2. Legalna je jer pokretna traka ...prikaži još! postoji od kad? Tako je od cca 1908. godine.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 10:21
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Prvo donekle autonomno vozilo je proizvedeno 2013. godine, a prvi zakoni koji dopuštaju kavko takvo kretanje tih vozila je donesen te iste godine u Nevadi, Floridi, Californiji i Michiganu.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 10:25
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: A prva nesreća sa autonomnim vozilima je bila tek ove godine. I za to je bio kriv vozač a ne auto.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 10:26
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Pokretna traka ima proces koji ponavalja ispočetka na to sam mislio u krug. Postoje i roboti koji vare, šarafe i ostalo ali oni svi imaju svaki svoj proces koji ponavljaju. Ne skupljaju iskustva pa da sljedeći puta idu zašarafiti 2. ...prikaži još! šaraf pa 11. pa 3. Oni uvijek ponavaljaju isti postupak. Nikakav argument nisi dao zašto će izbaciti volan iz vozila. U Volvu je uzrok nesreće bio AI a ne čovjek. Nije ni moglo biti nesreća kada je bilo uopće zabranjeno testiranje vozila bez vozača.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 11:30
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Bravo, sad taj proces na traci, primjeni na auto sa mac milion senzora... koji svaki radi šta? jedan proces (jedan senzor samo mjeri udaljenost, drugi mjeri brzinu, itd.) i onda imaš nešto što se zove procesor ili laički čip koji ...prikaži još! ima funkciju da sa tim podacima iz senzora radi šta? Tako je procesira (AKO senzor udaljenosti ovo ONDA neka druga komponenta ono. I tako jedno milion puta). Sad ti meni reci sa svojih 5 osnovnih osjetila, dva oka, jednim nosom i dva uha možeš nadmašit procesorsku snagu i raznovrsnost nečega što ima preko 1000 osnovnih osjetila, specifično napravljenih da nemaju mrtvi kut, da vide dalje, da vide po noći i magli, da ima strogo definirane protokole ponašanja u različitim situacijama, i dalje bolje reagiraš u usporedbi sa AI-em. HA Argogancija!

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 13:56
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Možeš ti napraviti ne znam koliko milijuna senzora, teoretski. Ali kaj ak se dogodi nešto kaj nije bilo predviđeno? Čovjek će odreagirati a tehnologija pitaj Boga kako. Da bude uvijek dobra situacija moraš imati odlične ceste sa milijun senzora a ...prikaži još! to košta i zato ne budu nikada uveli auto bez volana. Sa autom koji ima senzore za prepoznavanjem opasnosti, mrtvog kuta i night vision nema razloga da ne odreagiram bolje nego AI. Nije arogancija nego činjenica. I dalje tvrdim da će auti imati volane ii nekakve komande za upravljanje a ti nikako da dokažeš suprotno nego se vrtiš u krug tako da da je rasprava završena.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 16:28
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: A dobro, ako ti misliš da si bolji od AI. Sigurno si misliš da si i bolji od schumachera? U biti naša rasprava nije ni bitna. Autonomni auti su samo pitanje vremena, a ti se tiješi kako god znaš. Uglavnom ...prikaži još! bilo mi je zadovoljstvo, oprosti ako su neki od komentara zvučali malo grubo ili nepristojno (nije mi bila namjera).

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 08:04
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Mislio sam na trenutno AI, može se on razviti da bude bolje reagirao od čovjeka u određenim uvjetima ali trenutno mislim da nije na toj razini. Dobro od nekih vozača i trenutni AI je bolji jer dosta njih ne bi ...prikaži još! ni trebalo imati vozačke. Slažem se da su autonomni auti pitanje vremena ali mislim da budu uvijek imali alternativu (volan, komande). A meni koji stvarno volim voziti aute bi bilo užas da nemaju takvu alternativu. To ne znači da divljam po cesti, nego jednostavno volim voziti. Nažalost trenutno vjerojatno jesam bolji od Schumija al nadam se da će se legenda oporaviti. Rasprava je bila dobra al mislim da smo se počeli vrtiti u krug pa ostanimo na tome da ćemo vidjeti.

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 08:21
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Istina, ma to stoji da će volan u nekom obliku uvijek ostat. Da se razumijemo i ja volim vozit , a osobno meni sve što nema karburator ne paše. Ali pratim tehnologiju autonomne vožnje i znam da je bolja od ...prikaži još! čovjeka u svakom pogledu. Problem je još u tome što nije kalibrirana do kraja. AI se trenira kao pas, ponavlja radnje i svakim ponavljanjem je sve bolji i bolji u tome. (Naravno uvijek može krenut učit u krivom smijeru al izato su tu inženjeri da ga vrate na pravi put)

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 08:29
    • Avatar dosta:

      dosta:: Ajde dokle cete, sve pametniji od pametnog, znanost ludog!

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 09:34
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Dokle god treba hahaha

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 13:16
  • Default avatar - user_204031
    user_204031

    sviđa mi se ovaj stol pun stvari u autu.. pa kad naleti na šaht kod nas i sve se sa stola razleti okolo..

    6 Četvrtak, 06.09.2018. u 19:17
  • Avatar angeloo
    angeloo

    A nema kupatilo?

    3 Četvrtak, 06.09.2018. u 17:48
  • Default avatar - Goran578
    Goran578

    nevolim ni kad me neko drugi vozi a pogotovo volvo nemogu napravit motor iz kojeg nekapa ulje a kamoli ovo :)

    7 Četvrtak, 06.09.2018. u 18:06
  • Avatar superman1978
    superman1978

    Grob

    Četvrtak, 06.09.2018. u 18:24
  • Default avatar - Mihael_G
    Mihael_G

    Nadam se da necu biz ziv kad to dode

    2 Četvrtak, 06.09.2018. u 18:29
  • Default avatar - LAP
    LAP

    Auti za visoku klasu.. obican puk ce jos godinama stiskati pedale i drzati volan.

    Subota, 08.09.2018. u 12:08
  • Default avatar - bluehotel
    bluehotel

    Hebeš ti takav auto i vožnju. Kao da gladan gledaš kak drugi jedu.

    Ponedjeljak, 10.09.2018. u 09:43
  • Avatar Puky_gbr
    Puky_gbr

    Ovo je kao i bezalkoholno pivo. Ne piju pivo ljudi zbog okusa a isto tako uživaju u vožnji zbog vožnje. I sada te drugi vozi ako to želiš u autobusu, vlaku, zrakoplovu ili brodu.

    Petak, 07.09.2018. u 07:39
  • Default avatar - יֵשׁוּעַ
    יֵשׁוּעַ

    Kinezima dati da te voze.... nebi dao ni Njemcima a kamoli Kinezima.

    5 Četvrtak, 06.09.2018. u 23:55
  • Avatar dosta:
    dosta:

    Sta to ne moze zakazati, u zraku doci do nekog krivog spoja i onda avioni, automobili, brodovi, vlakovi, i i i sve ode ali komplat k vragu, sve ima svoje mane,

    10 Petak, 07.09.2018. u 06:05
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Istina je da može i hoće, ali 95% manje nego ljudi... Samo kažem.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:42
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ako gledaš sam osa stajališta da li može zakazat onda češ uvijek dobit negativni odgovor. Ali ako postaviš pitanje Koliko puta manje/više će zakazat od ljudskog vozača dobivaš totalno drugačiju priću (možda ovih 95% gore nije točno ali je blizu)

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:43
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Pa čak i da je 20% manje opet je velika razlika

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:44
    • Avatar dosta:

      dosta:: Gledao sam nad Londonom te zrake o svim navigacijama, pa mi doslo ako to sve expolodira, onako? a moguce ili ne ??????

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 13:55
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ček ček pitanje ti je očajno složeno ajmo redom: Koje zrake? Kakave te zrake imaju veze s navigacijom? Što bi to trebalo explodirat? i što bi to trebalo biti moguče? Jer na ovaj način kako si napisao pitanje mi se ...prikaži još! čini da si dobio moždani.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:08
    • Avatar dosta:

      dosta:: Bilo na TV, komp, napravljeno kako izgleda nebo iznad Londona, kao zraka preko zrake, od telefona, aviona, brodova radio signala, i i i sve sta ide zrakom koma kad sam to vidio pa onako bubnem da to explodira, ili se ...prikaži još! pomjesa kad munja opali, jeli moguce ili ne ?

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:13
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Nije, radio valovi ne funkcioniraju na taj način. Naravno smetnje postoje ali zato postoje ti mrežni protokoli i algoritmi koji su napravljeni da kompenziraju za te smetnje. Naravno nijedan sustav ne može biti 100% pouzdan i uvjek postoji šanasa za ...prikaži još! greškom, ali vjerojatnost za katastrofalnim padom sustava je vrlo sitna

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 14:17
    • Avatar dosta:

      dosta:: Je a kako to mobitel otkaze u sec, ili crkne dig, vesmasina, ma

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 17:15
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: blizujekraj, s takvim nacinom razmisljanja se ne bi makli od pećine. napravija si i kuću koja se može srušit

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 23:47
    • Avatar dosta:

      dosta:: Na ovo sve, bolje da smo ostali u pecini, sve je to zlo, i pocetak kraja ovog svijeta, pooz! jedino ako ti je prelijepo::::)))

      Odgovori Subota, 08.09.2018. u 06:17
  • Default avatar - Archangel711
    Archangel711

    Super, spavaš u autu i onda na posao onako krmeljav, oznojen, neotuširan, bez kave

    Četvrtak, 06.09.2018. u 18:40
  • Avatar Hawke
    Hawke

    Iako ovo izgleda fenomenalno teško mi se je zamisliti da se prepuštam na milost i nemilost autu koji se sam vozi.

    8 Četvrtak, 06.09.2018. u 17:50
    • Default avatar - Ironfist

      Ironfist: Ne može čovjek bolje upravljati od računala u današnje vrijeme.

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 18:34
    • Default avatar - ZgZoki

      ZgZoki: prepustas se u svakom javnom prevozu na "milost i nemilost" . od tramvaja, vlaka, do autobusa, aviona koji je danas najnezavisniji od covjeka. zas ne i auto ? to je samo stvar gledista. ja jedva cekam.

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 18:40
    • Default avatar - morski_krastavac

      morski_krastavac: zgZoki e upravo to. Avion je dobar primjer. Iako se čini velik rizik, zapravo je najsigurnije prijevozno sredstvo. Zašto to nebi bio i auto? Odspavaš i tamo si.. dobra stvar ak si pijan haha

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 19:51
    • Avatar Hawke

      Hawke: Ne znam baš koliko je to slično. Avion leti nebom, bez prometnih prepreka i pravila. Auto ide cestom, treba stati pješacima, na semaforu, analizirati tko ima prednost na raskrižju, kočiti u opasnim situacijama... Ne znam kako bi taj sustav trebao ...prikaži još! izgledati da bi funkcionirao ali mislim da smo godinama i godinama od tako nečeg. Jedna mala greška u tom sustavu i netko je mrtav.

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 20:24
    • Default avatar - morski_krastavac

      morski_krastavac: statističi više se nesreća događa u autu nego li u avionu.. ja ipak mislim da nismo toliko daleko od autonomne vožnje.. bumo vidli :)

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 21:28
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Ja ne znam zašto uopće komentiraju tu ljudi koji vole faking autonomnu vožnju.

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 23:53
    • Avatar PokvareniZdraviRazum

      PokvareniZdraviRazum: Ja ne znam zašto komentiraju tu ljudi koji ne vole faking autonomnu vožnju.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 09:45
    • Default avatar - יֵשׁוּעַ

      יֵשׁוּעַ: Zato jer netko tko voli aute ne voli autonomnu vožnju. Jer ako voliš aute onda ih voliš voziti a ako ne znaš voziti onda nek te drugi voze koji vole i znaju voziti. A ne da se ebeni roboti počnu ...prikaži još! zaletavati u nas kao da nema dovoljno kamikaza i ovak na cesti.

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 11:00
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pih, ovo kao klupe u starom tramvaju...

    Četvrtak, 06.09.2018. u 18:16
  • Default avatar - Satna
    Satna

    Utopija danas nemorate se bojat zombiji ste vec postali

    Petak, 07.09.2018. u 20:17
  • Avatar PokvareniZdraviRazum
    PokvareniZdraviRazum

    Svi koji misle da neće doživit ovakav tip vožnje pogledajte malo na netu: Sljedeće godine se u Europi više ne smiju prodavati auti bez prvog stupnja autonomne vožnje. Htijeli, ne htijeli tu su :D Za koju godinu će zabranit aute ...prikaži još! s unutarnjim izgaranjem (vjerojatno njemačka prva kao i sa starim dizelima)

    1 Petak, 07.09.2018. u 09:47
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: Misliš proizvoditi? Zabrana prodaje bi uključivala vjerojatno i polovne aute, a čisto sumnjan da bi se to tek tako uvelo odjednom :D

      Odgovori Petak, 07.09.2018. u 23:49
  • Avatar Big blue🐬
    Big blue🐬

    Volvo od normalnih i zdravih ljudi radi debile i invalide.

    3 Četvrtak, 06.09.2018. u 18:58
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Pa onda se neće polagati vozački..ili..? 😟

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 23:12
    • Avatar Big blue🐬

      Big blue🐬: Što će onda debilima vozačka. Debil mora biti debil, a auto mora biti pametan i imati vozačku.. :)))

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 23:42
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Hm..dobro je smo položili već..🤨🤔bolje onda imat debilan auto 🤷🏼‍♀️

      Odgovori Četvrtak, 06.09.2018. u 23:49
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message