Obavijesti

Tech

Komentari 40

Subaru Impreza je radikalni zaokret legendarnog samuraja

Subaru Impreza je radikalni zaokret legendarnog samuraja
8

Subaru Impreza se u petoj generaciji iz legendarnog sportaša pretvara u automobil kojem je na prvome mjestu sigurnost. Ovo je najsigurniji automobil koji je ikad prošao japanski NCAP test

VIDEO

Iako Subaru svi doživljavaju jednom od najmanjih glavnih automarki na svijetu, japanski proizvođač ipak proizvodi zavidan broj auta. 
Prošle je godine to bilo više od milijun primjeraka. Ipak, 70% posto toga proda se u SAD-u, a u Europu dolazi manje od 5%.

Nova Impreza radi radikalan zaokret, što je vidljivo po dizajnu. Sportski pedigre više nije u prvom planu, kod novog modela koji je nastao na potpuno novoj platformi ističu se sigurnost, dobra cijena odnosno odnos uloženog i dobivenog, a ostaju poznate vrijednosti po kojima je Subaru i dalje poseban, bokser motor i serijski simetrični pogon na sve kotače.

Impreza je s 446 cm jedan od najvećih kompakta i stoga u unutrašnjosti ima jako mnogo mjesta straga, no prtljažnik je s 385 litara prosječan. Unutrašnjost je vrhunska, sve je puno mekanih materijala, a završna obrada savršena. Mogućnosti odabira kod Impreze zapravo nisu velike. Nudi se šest boja karoserije, tri paketa opreme, a u pogledu motora, mjenjača i pogona nemate što razmišljati, nudi se samo 1,6-litreni benzinac, CVT automatik i pogon na sve kotače. Dizela nema niti će ga i biti jer Subaru je odustao od dizela.

Motor je benzinac bokser koncepcije koji, osim Subarua, danas koristi jedino Porsche. Zbog toga je težište auta niže. Pogon na sve kotače je među najboljima na svijetu, a dodamo li tome odličan upravljač, smanjenu masu, do 100 posto kruću karoseriju i novi ovjes koji dopušta 50% manje naginjanja, jasno je da se Impreza odlično vozi. Tako dobro da bismo poželjeli da motor ima mnogo više od 114 konjskih snaga. Također, dojam pomalo kvari i CVT automatik bez stupnjeva prijenosa koji nije dobro rješenje za jurnjavu. Sve u svemu, Impreza je odličan auto, a u novoj generaciji i prilično povoljan jer za cijenu (162.054 kn) na razini prosječnoga Golfa dobivate auto koji serijski ima alu naplatke, metalik boju, multimediju s dodirnim ekranom, 4x4 pogon, automatiku, hrpu sigurnosnih sustava, pa čak i varijabilni tempomat.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 40
VIDEO

Otkrijte što sve Google zna o vama: Prati vam lokaciju, a lako prepoznaje i vaš glas...
SAMO ZA HRABRE

Otkrijte što sve Google zna o vama: Prati vam lokaciju, a lako prepoznaje i vaš glas...

Koliko imate godina, što vas zanima, imate li djecu, gdje živite i kamo ste putovali, koje jezike govorite i još puno toga najveća svjetska tražilica zna o vama

Dva hita stigla na tržište: Vozili smo novi VW Passat i Tiguan
HRVATSKA PREMIJERA

Dva hita stigla na tržište: Vozili smo novi VW Passat i Tiguan

Novi Volkswagen Passat i Volkswagen Tiguan stigli su na hrvatsko tržište, a mi smo ih već imali priliku voziti
Cyber kriminal odnosi bilijune dolara. Stručnjak otkriva kako hakeri koriste i AI za nove udare
GDJE NAJVIŠE GRIJEŠIMO

Cyber kriminal odnosi bilijune dolara. Stručnjak otkriva kako hakeri koriste i AI za nove udare

Plus+ Kibernetički kriminal i u Hrvatskoj je lani bilježio velik skok, očekuje se da će globalni trošak eksplodirati. Stručnjak za informacijsku sigurnost otkriva gdje najviše griješimo, ali i što poduzeti da se zaštitimo